Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tartte anteeksi pyydellä, vaikka se onkin teille naisille luonteenomaista toimintaa. Nymmää lähen sinne kaupoille. Voin tuoda sulle tuliaisiks viis munkkia!
Munkkipiraijalle voisit tuoda heti 10, on huomisen satsi samassa.

Mun ei pitäny kirjoittaa tänne ennen kuin keksin sen seksistissovinistisen vitsin mut menkööt.

E: Se eurosäkpotin tuotto-odotus alittui. Tavoite oli 40 000 000€ ja 8,3 saatiin.

Oujee mikä fiilis taas! :dance: :5: Huomenta vaan kaikille.

Aika turhalta tuntuu tänne kirjoitella tyhjine kasseineen ja palkatta, ei ole kerrassaan mitään seksististä sanottavaa. No kerrottakoon sen verran että tänään haetaan sitä penkkiykköstä. Isolohkomöhkökatselmus sovittu (n 650 kuutiota isompi kuin esim joku 750 kuutioinen pihalelu), nyt pitää vaan saada tanktoppiin vähän täytettä. Ja ennenkaikkea kunnon pullotusta mm ojentajiin. Miten muuten funcin 25 kappaletta eri merkkisiä koiranpentuja jakselee? Onko ollut hellyyttävysaspektin eksponentiaalisen nousun johdosta nisähommaa?

- - - Updated - - -

Ps selviskö se uroslehmän pippelihomma?

Ps selviskö se uroslehmän pippelihomma?

Ei oo selvinny. Ja jumalauta Sensei Retkiluistelijakutittelija ensimmäinen, olet munannut nyt pahan kerran. Ei sitä penkkiykköstä kannata millään tyhjillä pusseilla mennä kokeileen, kyllä sä tiiät.
Maksimaalisen todennäköisyyden nisäasiahommiin pääsemiseksi tarvitset pullottavien mm. ojentajien lisäksi myös mm. turpeat olkapäät. Tsaijaijai ku valuu vaan putouksen lailla asianhaaroista, kun vedät kato kesäkuumalla mm. ojentajat ja turpeat olkapäät pullottaen tanktopissa. Mut epäilen kosteusvaurioiden syntyvän tommosen vähän sporttisemman pelin kanssa. Tuommonen Olavi Perkiömäki -tyyppinen moporatkaisu voi kyllä toisaalta toimia yhtä hyvin kun ne kuuluisat ilmotukset.

Ai sattana, mä unohdin ostaa ne munkit sulle. Joudut tyytyyn omiis, niinkuin olisit muutenkin joutunut/saanut.

Löyty oikein hyvä neljänkympin Puumat, mitkä voi heittää sit juoksun jälkeen Vantaankoskeen. Tuli rakko jo pelkästä sovituksesta! :dance:

Pitääpä lähtä ärsyttämään hämeenlinnalaisia. Tänään voitot 2-0 :D

Niil on sit hyvä kirmata siel pitkin poikin! :D aaah, viel melkee miljoona matsii! Mä haluun jo!

Mulla oli muutamassa kisassa mukana jotain Ryhmä-X tai muita supersankarisarjakuvia, siinä menee aika rattoisasti lueskellessa....

"Aagh, Kyklooppi, takanasi!" "Kiitos, Jean, hoitelen hänet voimasäteellä!"

Pöhnäterveiset assjoelta.

image.webp

Back
Ylös Bottom