Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulkaas, kuntit, meni bodaus käsipainoilla kaikissa asennoissa ihan vittakselleen, kun pullottavan mm. ojentajan toinen pää alko vittuilemaan kesken sarjan. Perkele.

Ja äsken mulla oli koko naama piirakassa. Khihihi.

Mä en voi lukee noit parisuhdetredejä, mulla nousee verenpaine. :D Hemmetti et jengi on välillä ajattelemattomia..

1) Yleensä et ole off-topicissa.

2) Likettelet sitä, kun meikäläinen päivittelee painoluokkalajien vittumaisuutta.

1) Totta. Tulin kurkkaamaan.

2) a) Luulin että halusit vaan saunomaan ja aloin itse miettimään pitäskö laittaa sauna päälle. :D b) Luin toisen postin ja no: se on itessään aina likettämisen arvonen homma, se vika kilo. :lol2:

Muutama tunti Vippinä ja tietysti heti Punttimimmien kuvia katsomaan. Herregud, enpä ole yhtä hyväkuntoisia nähnyt niin monta samaan aikaan kun joskus vuonna nakki kun olin Turun 57:ssa töissä ja siellä oli joku Miss Ruutulippu-kilpailu.

Mulla on ollut sellainen viimeinen ehtoollinen -tyyppinen ilta. Kauheasti kaikkia hyvyyksiä kurkusta alas, kun ei tiedä vaikka huomenna menis niskat nurin ja kuolisin heti.

Back
Ylös Bottom