Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä tulee nyt ihan väkisin mieleen ja pekuloottavaksi että olisko se nyt sitten kuitenkin höllättävä vähän aikasemmin ja annettava viikonlopun tulla sydämeen jo klo 14.00.

- - - Updated - - -

^niinpä ja ei siinä edes mitään homoa ole. pippeli.

- - - Updated - - -

Nyt vaan sitten odotellaan sitä kuvaa..

Odotusajaksi suosittelen lukemiseksi:

Reino Lehväslaiho: Aunus Tulessa

Tuli mieleen noista lehmän pippeleistä että mimmonenkohan valitus noilla lehmillä on kun meille miehillekin huudetaan että kustaan ympäriinsä ja pitkin lattiaa. Tolla varustuksella jälki on varmasti karmeaa.

Tuli mieleen noista lehmän pippeleistä että mimmonenkohan valitus noilla lehmillä on kun meille miehillekin huudetaan että kustaan ympäriinsä ja pitkin lattiaa. Tolla varustuksella jälki on varmasti karmeaa.

Varmaan tosi kovat huudot tulee. "Ei Massikki ei, ei kusta lattialle!"

Uaaaah!!! Nyt olis hyvällä säkällä tarjolla mun tripin aikana myös mestarien liigaa Camp Noulla! VITTTTUU. Toivottavasti toi 9.4. pelattava peli on kotona! Mä niin oon myös siellä. Jos osaan ostaa liput oikein. Evritingventpetörtänekspekted.

- - - Updated - - -

Anteeksi. Innostuin vahingossa, mutta tässä nyt on ollu kaikkea perseseksuaalia ja kädestäpitelyä ynnä muuta, niin meinas lähteä lapasesta...

Ala-asteella pitäs mun mielestä just tohon paneutua enemmän että kyllä se on tuo porttiteoria mikä toimii näissä seksuaalihommissakin. Kyllä se siinä kädessäpitelyssä kylvetään se perseseksuaalin siemen.

Huhhuh, onpa siivoominen raskasta, oikeen hiki tulee. Ensin piti siivota kolmen vuoden ajalta kaikki koulukirjat ja vihot (75 kurssia, lähes jokaisessa oma kirjansa ja vihkonsa), siihen meni reilu tunti kun lajitteli roskiin, kierrätykseen ja myyntiin menevät. Sit oon viimeks joulusiivona pyyhkinyt pölyjä niin meni puol tuntia tällaisen 4x5m huoneen imuroimisessa, mut kyllä tuli puhdasta ja avarampaa kun kaikki ylimääräset paperit sun muut on poissa. Tästä sit jatkamaan vielä loppukämpän imuroimisella..

Entäs ejakulaatio, lentääkö joka tötteröstä kerralla? Minä en kirjoittanut tätä vaan koneelleni on iskenyt se nakkeri vai mikäseoli

- - - Updated - - -

Viimeinen pommitus ennen kotiin lähtöä: muistutan että santsi kävi tänään tykkäämässä minun laittamastani söpöstä koirakuvasta. In your face, suckers!

Ei saatana. Tietysti tuo 1.4. pelattava on se kotipeli. Noh, lonpakko kiittää, ja ohan se nyt siistiiniinq katella se peli paikallisessa paarissa.

- - - Updated - - -

Viimeinen pommitus ennen kotiin lähtöä: muistutan että santsi kävi tänään tykkäämässä minun laittamastani söpöstä koirakuvasta. In your face, suckers!

Kiitos tästä. Entäpä olisko merisuola, sitruunamehu, rikkihappo tai varvasvälinöyhtä (tai näiden kaikkien sekoitus) mitään tähän puukotushaavan puhdistamiseen käännön jälkimainingeissa?

O-ou. Kiinankielenkirjoituskoneen-funclubin terävässä kärjessä alkaa välit kiristyä. Tuota se valta ja siitä taistelu just teettää!

Mä ostin 25 erirotuista koiranpentua kun niillä kerran saa suosiota. Privaboksi täynnä jo niitä matriarkalla.

O-ou. Kiinankielenkirjoituskoneen-funclubin terävässä kärjessä alkaa välit kiristyä. Tuota se valta ja siitä taistelu just teettää!

Ei suinkaan, MINÄ kyllä osaan väistyä kun joku Kökkösistä on saamassa unelmilleen täyttymyksen! Kyllä se silti kirvelee niin perkeleesti.

edit. funcin sigu on vajavainen! Siihen kuuluisi lisätä pisteen tilalle: "... ja omistaa hyvät vitut."

Uaaaah!!! Nyt olis hyvällä säkällä tarjolla mun tripin aikana myös mestarien liigaa Camp Noulla! VITTTTUU. Toivottavasti toi 9.4. pelattava peli on kotona! Mä niin oon myös siellä. Jos osaan ostaa liput oikein. Evritingventpetörtänekspekted.

Vattu jos tuonne pääset niin mie kyllä romahan ihan kokonaa. Hitokseen vihreeksi muutun jos peliin pääset.

Itse olin viime vuonna Allianz Areenan pihalla kun pelasivat Barcaa vastaan.. Perkele ei lippuja mistään, ei edes mustasta pörssistä vaikka olisin maksanu rahalla..

- - - Updated - - -

Ei saatana. Tietysti tuo 1.4. pelattava on se kotipeli. Noh, lonpakko kiittää, ja ohan se nyt siistiiniinq katella se peli paikallisessa paarissa.

Olen iloinen ja toisaalta surullinen yhtä aikaa kohtalostasi.

Viimeinen rutistus, ihan kirjaimellisesti, menossa ja kotia kohti. Kylläpä tuntuu hyvältä.

Viikonloppua kuntit.

black-ktm-1290-super-duke-r-1.webp

Back
Ylös Bottom