Ja ainahan voi pitää kädestä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli mieleen noista lehmän pippeleistä että mimmonenkohan valitus noilla lehmillä on kun meille miehillekin huudetaan että kustaan ympäriinsä ja pitkin lattiaa. Tolla varustuksella jälki on varmasti karmeaa.
Tuli mieleen noista lehmän pippeleistä että mimmonenkohan valitus noilla lehmillä on kun meille miehillekin huudetaan että kustaan ympäriinsä ja pitkin lattiaa. Tolla varustuksella jälki on varmasti karmeaa.
Viimeinen pommitus ennen kotiin lähtöä: muistutan että santsi kävi tänään tykkäämässä minun laittamastani söpöstä koirakuvasta. In your face, suckers!
O-ou. Kiinankielenkirjoituskoneen-funclubin terävässä kärjessä alkaa välit kiristyä. Tuota se valta ja siitä taistelu just teettää!
Uaaaah!!! Nyt olis hyvällä säkällä tarjolla mun tripin aikana myös mestarien liigaa Camp Noulla! VITTTTUU. Toivottavasti toi 9.4. pelattava peli on kotona! Mä niin oon myös siellä. Jos osaan ostaa liput oikein. Evritingventpetörtänekspekted.
Ei saatana. Tietysti tuo 1.4. pelattava on se kotipeli. Noh, lonpakko kiittää, ja ohan se nyt siistiiniinq katella se peli paikallisessa paarissa.
Suorastaan terselöity.Joku raiskannut M5:n.