Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

HAHAHA just tajusin et se kuuluisa soffa oli just tällänen:D

Zhebj1y.webp

HUOM! ei kuvan sohva, vaan ihan samanlainen kolmenistuttava musta nahkasoffa

Vedit vasemman käden mustaks? Mustaks pelkkä käsi?

Kyllä näin on. Siis ei kämmen vaan tää puoli mikä on katsojaa päin ku ottaa yllätyshanskan vaikkapa kaupan kassalla.

PeHin kehittyneempi versio eli KaHi sulattaa myös formaldehydiliimat, sen takia mä joudun aina laittaan mun tietokonepöydän ääressä sijaitsevan nahkatuolin koiran flexiin kiinni päiväks. Muuten se söis päivän aikana kaikki seinänkulmat kalkkipuutoksessansa.

Eipäs oo semmosta elokuvaa tehty missä siemennesteellä kyllästetyt huonekalut muuntuvat elollisiksi olennoiksi. Niinkuin se transformers,
Eikös Hitchcockilla ollut klassikko Paholaisen Panosohva?

Kyllä näin on. Siis ei kämmen vaan tää puoli mikä on katsojaa päin ku ottaa yllätyshanskan vaikkapa kaupan kassalla.

PeHin kehittyneempi versio eli KaHi sulattaa myös formaldehydiliimat, sen takia mä joudun aina laittaan mun tietokonepöydän ääressä sijaitsevan nahkatuolin koiran flexiin kiinni päiväks. Muuten se söis päivän aikana kaikki seinänkulmat kalkkipuutoksessansa.

Mun yhdellä kahlitulla myyräenkeli ystävällä on semmonen lipasto joka on ihan siinä kinthaalla että tarvisko tehä sama temppu. Se ei vielä liiku mutta imee siinä säilytettäviä tyynyliinoja, niissä maistuu kai vielä pesunkin jäljiltä sen verran orvaskesi.

- - - Updated - - -

Aika hyvä: En oo tehnyt tänään töitä just ollenkaan. Pari sähköpostia, muutama puhelu joista en edes muista mitä puhuin ja kenenkä kanssa. Siistii laiffii!

Tää on vähän vastaava kun nuorena poikana pippaloita pidettiin ja muijat lakkas peukalonkynnen pinkiks (mieheltä). Siinä sitten krapuloissa hyvä hakea pizzaa ja ojentaa seteli siten, että peukalo pitää seteliä etusormen päällä.

En mäkään, mut ei tarvii stressata kun on yleisesti hiljaista. Otetaan lepiä porukalla.
Kesää odotellessa. :D

Tää on vähän vastaava kun nuorena poikana pippaloita pidettiin ja muijat lakkas peukalonkynnen pinkiks (mieheltä). Siinä sitten krapuloissa hyvä hakea pizzaa ja ojentaa seteli siten, että peukalo pitää seteliä etusormen päällä.

Mulle kävi kerran nöösipoikana sillä tavalla että nukahtin eräissä juhlissa ja heräsinkin sitten vasta aamulla siellä kohteessa. Hiippailin siitä sitten kotia kohti ja poikkesin Siwassakin limunaati ostoksilla. Kotona vasta huomasin että otsaan oli piirretty paksulla mustalla tussilla semmonen vaginamonologi.

- - - Updated - - -

Pitäsköhän lähtee viikonloppuna ravintolaan, ihan hirvee kalkinpuutos ja suolojenhimo.

Hirveä hankaaminen, että sai paidan puhtaaksi kun Suomen pisintä urkupilliä luokan lattiasta mitatessa peruutin perseeni suoraan fixaamattomaan nalleen.

Herra Setämies Monsieur tulee kohta visiitille. Se puhuu ovista ja ikkunoista. Ja toivottavasti ihan tuosta pöydän toiselta puoleltakin. Vitsi oli omakeksimä.

- - - Updated - - -

Hirveä hankaaminen, että sai paidan puhtaaksi kun Suomen pisintä urkupilliä luokan lattiasta mitatessa peruutin perseeni suoraan fixaamattomaan nalleen.

Tässä oli jotain mikä kiehtoo. Kuinka pitkä on suomen pisin urkupilli? Entäs kukkopilli?

Vois kyllä huomisen pelin jossain kattella jos synttärisankarit suostuvat :)

Eihän se ole kuin skipata synttärit pelin ajaksi jos ei muuten käy :D

Oliskohan se tänä vuonna Kärpät-Tappara finaalissa? ;) Lupaan tarjota lihiksen makkaralla jos finaalissa nähdään!

Pitäsköhän lähtee viikonloppuna ravintolaan, ihan hirvee kalkinpuutos ja suolojenhimo.

Vähän suorastaan himottelis itteäkin. Mutta meidän taloudenhoitaja on lähdössä muiden tiskikoneiden ynnä muiden kotitalouskoneiden kanssa yöhön, joten jään mieluummin koiran kanssa kotiin katsomaan poborskia.

Ottaa paidan pois...

Herra Setämies Monsieur tulee kohta visiitille. Se puhuu ovista ja ikkunoista. Ja toivottavasti ihan tuosta pöydän toiselta puoleltakin. Vitsi oli omakeksimä.

Onnittelut vitszienkeksimisskilssin hyvästä kehityssuunnasta. Tarvitsisimme kuitenkin vielä jonkun oikein seksistissovinistisen kaskun tähän aikaan päivästä.

En mä kyllä unta hirveen monesti näe.. ;)

Minä näen useinkin, ja yleensä joko putoan ja herään, tai sitten niissä esiintyy ison appelsiinin kokoiset TISSIT!

- - - Updated - - -

Lupaan työntää lihikseesi makkaran jos finaalissa nähdään!

Seksisti!

Eihän se ole kuin skipata synttärit pelin ajaksi jos ei muuten käy :D

Oliskohan se tänä vuonna Kärpät-Tappara finaalissa? ;) Lupaan tarjota lihiksen makkaralla jos finaalissa nähdään!

Kyllä neki lätkää seuraa, että eiköhä peli tuu katteltua :D

Mää sitte muistan ton lupauksen! Saaks mä tarjota sitte oluet kyytipojaksi vai onko totaalinen vesilinja vieläkin käynnissä?

Minä näen useinkin, ja yleensä joko putoan ja herään, tai sitten niissä esiintyy ison appelsiinin kokoiset TISSIT![/COLOR]

Ei huono!

Oletko itse paikanpäällä kun Kerho kaatuu toisena iltana peräkkäin?

- - - Updated - - -

Kyllä neki lätkää seuraa, että eiköhä peli tuu katteltua :D

Mää sitte muistan ton lupauksen! Saaks mä tarjota sitte oluet kyytipojaksi vai onko totaalinen vesilinja vieläkin käynnissä?

Noni, päivä pelastettu :)

Muista vaan, mutta katotaan nyt pääseekö Tappara edes niin pitkälle ;) Mää en etelleenkään ööliä juo, totaalinen Coca-Cola Zero linja jyllää :D

Kalenterimuistutukseni mukaan nyt tulisi sopia Sanzen Kiinalaisten konekirjoitustaitojen -Fun Clubin sääntömääräisestä kevätkokouksesta! Kokous on pakollinen jäsenille, roikkuvaluomisten alajaostolle (lukuunottamatta niitä erotettuja syyllisiä kotiinpaluun katastrofiin) ja muille asiasta kiinnostuneille!

Kokouskutsu

Paikka: Hotel Catalonia Ramblas , Barcelona, Carrer de Pelai 20
Aika: 6.4.2014 klo 23:50
Pukukoodi: Paljaskikkelinä
Tarjoilu: Paljon pientä suuhun pantavaa.
Aiheita: Uuden hallituksen valinta
Kirjoituskoneen huoltotiheys ja toimenpiteet
Kokemuksien jakamista konekirjoitustaidoista kuva- ja videomuodossa

PS. kokoustilassa on videotykki ja lähdevesiautomaatti.

Haluun kahvia mut en voi saada koska siitä joutuisi maksamaan. Sen siitä saa ku elää herroiks, menee heti kaikki rahat sitä mukaa kun sitä saa ja loppukuun on ihan persauki.

Back
Ylös Bottom