Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vedit vasemman käden mustaks? Mustaks pelkkä käsi?
Eikös Hitchcockilla ollut klassikko Paholaisen Panosohva?Eipäs oo semmosta elokuvaa tehty missä siemennesteellä kyllästetyt huonekalut muuntuvat elollisiksi olennoiksi. Niinkuin se transformers,
Kyllä näin on. Siis ei kämmen vaan tää puoli mikä on katsojaa päin ku ottaa yllätyshanskan vaikkapa kaupan kassalla.
PeHin kehittyneempi versio eli KaHi sulattaa myös formaldehydiliimat, sen takia mä joudun aina laittaan mun tietokonepöydän ääressä sijaitsevan nahkatuolin koiran flexiin kiinni päiväks. Muuten se söis päivän aikana kaikki seinänkulmat kalkkipuutoksessansa.
Kyllä näin on. Siis ei kämmen vaan tää puoli mikä on katsojaa päin ku ottaa yllätyshanskan vaikkapa kaupan kassalla.
Tää on vähän vastaava kun nuorena poikana pippaloita pidettiin ja muijat lakkas peukalonkynnen pinkiks (mieheltä). Siinä sitten krapuloissa hyvä hakea pizzaa ja ojentaa seteli siten, että peukalo pitää seteliä etusormen päällä.
Hirveä hankaaminen, että sai paidan puhtaaksi kun Suomen pisintä urkupilliä luokan lattiasta mitatessa peruutin perseeni suoraan fixaamattomaan nalleen.
Unen näit!
Tässä oli jotain mikä kiehtoo. Kuinka pitkä on suomen pisin urkupilli? Entäs kukkopilli?
Vois kyllä huomisen pelin jossain kattella jos synttärisankarit suostuvat![]()
Pitäsköhän lähtee viikonloppuna ravintolaan, ihan hirvee kalkinpuutos ja suolojenhimo.
Hirveä hankaaminen, että sai paidan puhtaaksi kun Suomen pisintä urkupilliä luokan lattiasta mitatessa peruutin perseeni suoraan fixaamattomaan nalleen.
Herra Setämies Monsieur tulee kohta visiitille. Se puhuu ovista ja ikkunoista. Ja toivottavasti ihan tuosta pöydän toiselta puoleltakin. Vitsi oli omakeksimä.
En mä kyllä unta hirveen monesti näe.. ;)
Lupaan työntää lihikseesi makkaran jos finaalissa nähdään!
Seksisti!
Eihän se ole kuin skipata synttärit pelin ajaksi jos ei muuten käy :D
Oliskohan se tänä vuonna Kärpät-Tappara finaalissa? ;) Lupaan tarjota lihiksen makkaralla jos finaalissa nähdään!
Minä näen useinkin, ja yleensä joko putoan ja herään, tai sitten niissä esiintyy ison appelsiinin kokoiset TISSIT![/COLOR]
Kyllä neki lätkää seuraa, että eiköhä peli tuu katteltua :D
Mää sitte muistan ton lupauksen! Saaks mä tarjota sitte oluet kyytipojaksi vai onko totaalinen vesilinja vieläkin käynnissä?