Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

[video=youtube_share;Zeu4BrOkZF0]http://youtu.be/Zeu4BrOkZF0[/video]
Joukkueurheilu on vakavaa, suhtautukaa kunnioituksella.

Illalla matkan kohteena Skinnarvik. Sitä ennen tuhat ja yks asiaa tehtävälistalla ja mua ei nappais yhtään :D

EEEHEHEHHEHEHEEe nyt elsu jäi kyllä kiinni höpöttelystä, ei tuommoista paikkaa nimittäin ole edes olemassa!! Onkos nyt katottu vähän liikaa suippokorvaelokuvia?

Me lähdettiin kerran sotavoimien aluksella tuolta Airiston satamasta semmoiselle "sinisen reservin" tykyreissulle tuonne Turun Saaristoon. Tuttu oli silloin vielä tuolla Pansiossa armeijan leivissä ja suoritti tärkeää partiointitehtävää siinä samalla. Me muut juotiin runsaasti keskiolutta. Se oli semmonen jettityyppinen iso kumivene joka liikkui suunnilleen ihan perkeleen kovaa. Teknisen vian vuoksi jäätiin sitten kuitenkin keskelle väylää kellumaan ja siitä sitten nolo puhelu että hinausta tarvitaan. No perille päästiin viimein semmoiselle mökkisaarelle jonka nimeä en muista. Loppuillasta syötiin raakaa lihaa kun oli niin pimeää että ei nähnyt grillata. Aivan hyvästi juovuksissa oltiin sitten koko yö ja mitään seksismiä ei ollut eikä yhtään naisihmistä ollut koko saaressa eikä niille olisi osannut mitään tehdä vaikka olisi ollutkin ja uintimatka lähimmän naaraan luokse olisi saattanut olla kohtalokas ja kai sitä nyt saatana joskus voi pari kaljaa ottaa poikaporukassa ilman seksististä sukupuolinussimistakin.

Nyt tekisi muuten äärettömän paljon mieli ravintoa. Ehkäpä käyn eventan tyyliin pihvi+sämpylä-kombolla, ilman punkkua. Toisaalta alakerrassa olis kilikonkarnee. Ei se kuitenkaan oo yhtä hyvää ku Lidlin valmisruoka. Paljaskikkelöintiperjantaihin otin muuten eilen varaslähdön jo illansuussa, kun irkkasin hetken alasti nahkatuolilla istuen.

Nyt Autobar, samalla selvitän onko meidän konttorin naudoilla lainkaan alushousuja tänään jalassa! Empiirinen tutkimus on parasta suorittaa ns. käsituntumalla.

Huomenta!

Perjantai ja lätkäpäivä! Minua vähän jännittää... :hyper:

E. Pitäskö mun teude vuorostaa alkaa huuteleen sun Facebook-seinälle?

Annan tulla, minä kestän kyllä. Ja nythän olen SaiPa-fani ;)

Pomo lähtee jo puoliltapäivin ajelemaan kohti Lappia, wohoo!

Irtakk, kuvaile tissejäsi kolmella adjektiivilla.

Alaston pylly nahkatuolilla hikoaa sitten kyllä tosi härskisti.

Pakko heittää tästä pieni stoori. Opiskeluaikoina mul oli vanha second hand hahkasoffa. Viimesen päälle. Muutin sit vekka ja möin sen luokkakaveri-naapurille kympillä. Myöhemmin kerto, että löysi sen sisältä reilu 20e kolikoita/seteleitä. Naureskeli mulle. Vastasin vienolla virneellä. Virneellä jonka tausta ei hänelle auennut. Opiskelijakämppä, kuka pyyhii sohvia ever? Opiskelijapoika ja testot tapissa. Baaripirkot tuli otettua soffalla plus ääretön määrä hansikkaita. Puo paljaana. Voin kertoo millanen pyllyhiki. Voin vain kuvitella CSI:n laitteineen tutkivan sitä sohvaa. Oli sen menetetyn reilu 10e:n arvosta.

Pakko heittää tästä pieni stoori. Opiskeluaikoina mul oli vanha second hand hahkasoffa. Viimesen päälle. Muutin sit vekka ja möin sen luokkakaveri-naapurille kympillä. Myöhemmin kerto, että löysi sen sisältä reilu 20e kolikoita/seteleitä. Naureskeli mulle. Vastasin vienolla virneellä. Virneellä jonka tausta ei hänelle auennut. Opiskelijakämppä, kuka pyyhii sohvia ever? Opiskelijapoika ja testot tapissa. Baaripirkot tuli otettua soffalla plus ääretön määrä hansikkaita. Puo paljaana. Voin kertoo millanen pyllyhiki. Voin vain kuvitella CSI:n laitteineen tutkivan sitä sohvaa. Oli sen menetetyn reilu 10e:n arvosta.

Säkin oot TÖRKEE! Pelkkiä törkeitä ihmislapsia langat väärällään.

PS. Ei tarvinnu kättä mihinkään housuihin työntää. Havaitsin runsasta kostumista heti, kun saavuin taukohuoneeseen. Ei sielä mitään aluskalsareita pidetä.

PPS. Vedin eilen vasemman käteni mustaks, melko erikoisen näkönen hanska on nyt. Versa Gripeillä saa niin hyvä otteen, jos tiedätte mitä tarkoitan...

Semmoinen PeHi-sohva on niin lähellä elävää Barbababaa kuin vain joku voi olla. Vain viimeiset lastulevyssä olevat formaldehydiliiman rippeet estävät sohvaa muuttumasta eläväksi organismiksi.

Sen verran törkeetä hrti aamusta että paisti-eventan ei tarvii kirjoittaa tänään tänne.

J.K. coffee time

Enpäs kerro mitä nuorna miehenä huumorimielessä "tepsuttelin".

- - - Updated - - -

Juu nyt ei parane paisti-eventan kirjoittaa, muuten palsta suljetaan.

Back
Ylös Bottom