Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Illalla matkan kohteena Skinnarvik. Sitä ennen tuhat ja yks asiaa tehtävälistalla ja mua ei nappais yhtään :D
EEEHEHEHHEHEHEEe nyt elsu jäi kyllä kiinni höpöttelystä, ei tuommoista paikkaa nimittäin ole edes olemassa!! Onkos nyt katottu vähän liikaa suippokorvaelokuvia?
Mitä te tiuskitte toisillenne? Kaverit on ku vanha aviopari jolta seksi ei enää suju, mutta katsokaapa nostoväki kuinka sissi syöksyy saata-NA!!
Hei hei hei et sä nyt noin voi mennä! Sullahan on noi valjaatkin ihan väärin päin!
Huomenta!
Perjantai ja lätkäpäivä! Minua vähän jännittää...
E. Pitäskö mun teude vuorostaa alkaa huuteleen sun Facebook-seinälle?
Korjasin.Irtakk, kuvaile tissejäsi kolmella kuvalla. Korkearesoluutioisella kuvalla.
Korjasin.
Alaston pylly nahkatuolilla hikoaa sitten kyllä tosi härskisti.
Pakko heittää tästä pieni stoori. Opiskeluaikoina mul oli vanha second hand hahkasoffa. Viimesen päälle. Muutin sit vekka ja möin sen luokkakaveri-naapurille kympillä. Myöhemmin kerto, että löysi sen sisältä reilu 20e kolikoita/seteleitä. Naureskeli mulle. Vastasin vienolla virneellä. Virneellä jonka tausta ei hänelle auennut. Opiskelijakämppä, kuka pyyhii sohvia ever? Opiskelijapoika ja testot tapissa. Baaripirkot tuli otettua soffalla plus ääretön määrä hansikkaita. Puo paljaana. Voin kertoo millanen pyllyhiki. Voin vain kuvitella CSI:n laitteineen tutkivan sitä sohvaa. Oli sen menetetyn reilu 10e:n arvosta.
Annan tulla, minä kestän kyllä. Ja nythän olen SaiPa-fani ;)