Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voihan sviddunääs! Lykkäsin reenin jälkeen kaikki kamat koneeseen ja olin laittavinani pikaohjelman päälle, kesto n.30min. Tässä puoltoista tuntia myöhemmin havahduin, että eiiiii perkele se on just väärällä ohjelmalla ja pesee varmaan tunnin vielä. Voi saakelin saakeli. No, rupian nukkumaan ja laitan kellon sinne tunnin päähän herättään. On se yhtä helevettiä kun ei voi enää omaan pesukoneenkäyttötaitoonsa luottaa.

Onko huono päivä laitteiden kanssa...

No eläpä nyt alota tuommosta... tämä läppäri nyt on kenkkuillu jo joulusta asti, en vaan oo jaksanu alkaa tuusaamaan. Ei ollu muuten mitään apua niistä sinun ohjeista. Voitko etäkosketuksella korjata tämän Tussuban?

No eläpä nyt alota tuommosta... tämä läppäri nyt on kenkkuillu jo joulusta asti, en vaan oo jaksanu alkaa tuusaamaan. Ei ollu muuten mitään apua niistä sinun ohjeista. Voitko etäkosketuksella korjata tämän Tussuban?

Yleensä nää korjaantuis lähikosketuksella minuutissa. Pitää värvätä pakkiksen IT Support tiimi tekemään kotikäyntejä. Fiksataan koneet ja syödään rahkat.

Huomenta.

Nyt on taas se perinteinen tilanne, kun kaikki viikon reissut toisiin paikkakuntiin osuvat samalle päivälle. Ei auta kuin VR:ää tukea rahallisesti ja toivoa parasta.

Huomenta. Se ois muuten perjantai, jos ette ole vielä tajunneet. Viikonlopun ohjelmassa vanteiden huulten kunnostusta ja oikein urakalla punaista viiniä hyvässä seurassa. Mitä muuta sitä mies muka tarvitsisikaan.

Saatoin ehkä hieman kiustata tätä henkilöä omilla konekirjoitustaidoillani :) Ei ole tapana kiivetä kenenkään vartta pitkin.

Vittu se olis ollu hienoo, jos oisitte ottanut mut rajusti heti siinä terminaalissa! Mutta ei niin ei...

Iskä olis varmaa nauranu ittensä kipeeks ja todennu, että mikää ei oo muuttunu :D

Damn! Kyllä mä ny missasin ihan kaiken...

Hyi, sä oot edelleen TÖRKEE samalla aikavyöhykkeelläkin.

Ja sitten seuraaviin aiheisiin:
- Perjantai, auringonpaiste ja autobar
- Tilipäivä, joka luo hetkellisen illuusion vauraudesta
- Edellä mainittu antaa uuden tilaisuuden ostaa liput väärään peliin
- Morphsuit -tilaus tänään

Ja vielä loppuun kysymys lähinnä koskien miehiä: Mitä olette viimeksi mulkuttaneet?

- Tilipäivä, joka luo hetkellisen illuusion vauraudesta

pay-day-funny.webp

Huomenta. Se ois muuten perjantai, jos ette ole vielä tajunneet. Viikonlopun ohjelmassa vanteiden huulten kunnostusta ja oikein urakalla punaista viiniä hyvässä seurassa. Mitä muuta sitä mies muka tarvitsisikaan.

Olutta.

Esimmäinen spontaani ajatus toimistolle tullessa muutaman päivän retken jälkeen: Voi vitu apinat saatana. Juurikin tuossa muodossa. Ihan tuli lämpö sydämeen kun havahduin itsekin positiivisuuteeni.

Sitten vielä mulkutusta ja päivän polttava: onko teillä kokemuksia auton tuonnista ulkomailta? Mua on alkanut hotsittaa ajatus, tarjonta on laajempaa ja hinnat kyllä houkuttaa. Nyt alkaa ajatus sen verran kirkastua että todennäköisesti tuottaisin tai kävisin hakemassa itse pyöreälamppuisen Ladan Pekingistä, mielellään kommunismin punaisen. Mitä huomioonotettavaa? Onkohan noissa jotain tiettyä mitä pitäisi älytä katsoa? Kuinkahan tavallista Pekingissä on se että mittareita ruuvaillaan? Onko joku tuonut, paljonkohan tuommoselle lätkäistään kotimaassa veroa?

Ei ole tuonnista kokemusta kuin melkein. Pari kevättä sitten olin jo lähdössä keski-eurooppaan juomaan olutta ja ostelemaan humalaspäissään audeja, mutta sitten ostinkin moottorilla kulkevan pyörän. Nyt mä joudun siis ajeleen Ooppelilla vielä hetkisen. Mutta sit isona...

Back
Ylös Bottom