Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perjantaina kerroin.

Mää luulin et siellä oli jotai MP messuhommia töllössä kun noin vihjaisit..

- - - Updated - - -

Jumatpliut treenihä kulkee iltasin. Miksen mää aina käy illalla?

Voit leikkiä tuon palloaan etsivän koiran kanssa. Miks aina pitäis öisin leikkiä..

Gomoron! Väsyttääpä taas aivan helvetisti, eikä ollut kahviakaan valmiina toimistolla. Jouduin ihan itse pistää valumaan, helveten!!

Huomenta.

Sama vika kuin IMP:llä, kun heräsin 30min ennen oikeaa herätystä. Toimistolla saa keitellä kahvit ensi torstaihin asti itse, kun pidän yksin putiikkia pystyssä sen ajan, mitä en ole palavereissa.

Huomenta.

Sama vika kuin IMP:llä, kun heräsin 30min ennen oikeaa herätystä. Toimistolla saa keitellä kahvit ensi torstaihin asti itse, kun pidän yksin putiikkia pystyssä sen ajan, mitä en ole palavereissa.

10 minuuttia aikasemmin täällä! Suihkuun ja teetä pari kuppia.

Huomenta.

Se on harvinaista, että joutuu itse aamulla keittämään. Yleensä joku vielä hullumpi on ehtinyt keitellä ensimmäisen satsin jo ennen kuin itse saavun töihin (6.30).

Mikä teitä vaivaa ihmiset... Itse ajattelin herääväni seitsemältä, heräsinkin tosin mutta en jaksa nousta :)

Hyvää huomenta. Ennen neljää heräsin vessaan ja en saanut unta eilisen työkeissin pyöriessä päässä. Nousinpa sit siitä ja keittelin kahvit, pakkikselta ja wlogista inspiraatiota imien lähdin läheiselle yhden työkohteen salille jossa olin 6-7. Nyt palkkaria kotona ja kohta toiset aamukahvit. Kyllä tuntuu aikaansaaneelta ja energiseltä! Lyhyet unet vaan hyvä koska menen ensi yöksi, ja nyt saan varmasti hyvin nukuttua pitkät päiväunet iltapäivällä/illalla. Tony Halmeen sanoin, tästähän tuli vitun hyvä.

Back
Ylös Bottom