Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä kuvassa on kiinalaista ihmisvilinää.

1274304.webp

- - - Updated - - -

Näin muuten viimeyönä unta, että katoin teeveestä elokuvaa. Kätevä uni.

Mä näin semmosta unta että laskin perinteisen suksilla mäkeä. Olinkin siinä unessa aika haka tuossa hommassa ja mukavalta tuntui tuo vauhdin hurma mutta sitten se rinne johti järven jäälle ja siellä olikin ihan märkää suhjua ja suksien pohjat jäätyivät ja monot kastui siinä paskasessa vedessä (oli varmaan joku suolampi kun vesi oli niin mahdottoman ruskeaa) ja alko vituttamaan koko touhu.

- - - Updated - - -

Pitääkin laittaa pertsasukset myyntiin, kuume ja romuska siinä vaan tulee kun kastelee jalkansa joka jumalan lutakossa, parempi pysyä vaan kuntosalin puolella.

Sanotaan näin, että vielä perjantaina yrittivät saada minua jäämään, mutta eivätpähän enää onnistuneet :dance2:

Mä arvasin että yrittävät :) Mutta ilmeisesti yritys ei ollut tarpeeksi hyvä.. Noo se tekee ihan hyvää välissä käydä kattelemassa koti-suomeakin ennen seuraavaa reissua ;)

Pesin auton ekaa kertaa. Eihän se oo mulla ollut, kun vasta reilut 2 vuotta. Ei oo jaksanut 2000e louskua oikein helliä. Viime autoo kun tuli hinkattua senkin edestä.

No tuon tiesuola, pöly, hiekka, tiesuola, hiekka -cocktailin alta löyty auto sekä kivasti ruostetta. Ajattelin helliä sitä lisää ja hiekkapuhallella auton korin olemattomiin. Saa nähdä millä ajan perjantaina töistä himaan.

Lisäks ajattelin tehdä tänään ihan vaan töitäkin, vähän.

Und Hallo everyone! Check me out.

Vietin aamupäivän luonnonkauniissa Järvenpäässä. Ei siitä sen enempää.

Johny olikin jo kerhon puheenjohtajana ottanut roolia, mikä on hyvä asia. Organisoitu toiminta ja säännöt luovat järjestystä, eikä suunnitelmallisuudella ainakaan voi jäädä ilman minkäänlaista kirjoitustapahtumaa. Muistakaa arvon aktiivit kuitenkin delegoida kaikki vittumaisimmat järjestely_hommat roikkuvaluomisten alajaostolle. Itsehän ylempinä toimihenkilöinä voimme nuolaista ja lipoa kermat päältä. Tai hyi saatana, en minä ainakaan mitään kermaa ala nuolemaan.

PS. Nukuin n. 9 tuntia ja väsyttää perkeleesti. Onnekseni tänään on penkkimaanantai, tavoitteena on taas kasvattaa tuohon rinnan alueelle muutakin kuin karvaa.

Lounaspaussini

penkkipunnerrus
ristikkäistalja
käsipainopenkki alaviistopenkillä (hyvä tapa saada verensyöksy mikäli krapula)

Nyt täytyy astella toimiston tyttöjen avonaisten loossien edestä, peksit pullottaa siinä määrin urhokkaasti. Veikkaan työpaikkaseksinsaantimahdollisuuksieni olevan tällä hetkellä jo useamman promillen huitteilla.

Aijai kun ylemmän toimihenkilön ominaisuudessa tekeekin mieli lipaista jääkaapista raejuustopitoinen salaatti + jotain kalaa ja riisiä

FITNESSLOUNAS

Paikka: Järvenpään Cantina Zapata
Aika: Tänään

- Iso mauton lounaspitsa, kinkku-salami-sipuli (vahingossa)
- Salaattia
- Vettä
- Kahvia

Päivällinen

- Jotain
- Octane
- Miehekkäät konekirjoitustaidot eri liikkeillä
- Hanskoittelulihaksisto
- Pieruheraa
- Jotain taas

edit. Kuten huomaatte, vanhan kunnon esimerkkienkeksimisongelma on taas valloillaan. Voiko nyt siis sanoa Markoboy87 -tyyliin "nyt on vittu valloillaan"?

Mikset sä syö ruokatauvvolla?

Käytin ruokatauvon kätevästi lihaskuntoharjoitteluun ja söin työajalla. Aivan itsekin välillä ihmettelen ja liikutun tästä kekseliäisyydestä. ps vastasin kolmeen puheluun salilla, valehtelen siis itselleni että sekin aika oli työaikaa.

Ohhoh. Tuo on kyllä todellista vapaa-ajan säästöä!

Mä en oo vielä jaksanu päättää mitä tänään tekis. Onko uintia vai lihaskuntoa. No, tässä on vielä reilu kaks tuntia tehokasta aikaa tehdä päätöksiä.

Mutta nyt olen huolissani ketjun naisosallistujien tunteista, tässä on tuotu ehkä vähän liikaakin seksiä seksismiin ja tarkoitus ei ole kenenkään mieltä pahoittaa. Tämän takia avaankin keskustelun jossa etsitään asioita joissa naiset ovat hyviä. Ei välttämättä tarvitse mainita aivan itsestäänselviä ja sisäänrakennettuja ominaisuuksia kuten tiskauskyvyt, meikkausjutskat jne vaan haetaan semmoista vähän syväluotaavampaa keskustelua.

ASIOITA JOISSA NAISET OVAT HYVIĂ„

-niillä on joskus todella hyvät pyllyt
-ihania otuksia hyvällä tuulella ollessaan
-eivät piere ikinä
-yksinkertaisuudestaan huolimatta varsin käteviä monissa arkisissa suht yksinkertaisissa askareissa

jatkakaa vaan rohkeasti cuntit

Naiset on hyviä käyttämään tiukkoja housuja urheillessa. Vai sisältyykö tuo asin haara hyväpyllyisyyteen?

Naiset ovat myös hyviä myymään kahvia kahvilassa. Tai teetä ulosteelässä.

Laskisin tuon kyllä omanaan, hyvin haettu esimerkki! Tää on kyllä futermukerille haastava paikka.

- - - Updated - - -

Juu ja olutta ovat erittäin hyviä myymään ravintolassa.

Back
Ylös Bottom