Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt mentävä nukkumaan, aamulla tulee Avara Luonto 0800. Tunnin kipinävuorot, saunamajuri func aloittaa.

:zzzz:

Traileri vaikutti ihan pätevälle. Voisinpa laittaa tuon katsottavien puolelle. Kiitti vinkistä !

Hui prkl ku oli jännä leffa. :wtf:

Muistan kun olin Suomen armeijassa nuorena kuntina ja oltiin kesällä mettäleirillä niin jotkut äidin pikku pallerot halusivat, että kaminassa pidetään tuli koko yön, ettei tule vilu :david: Hyvä jos lämpätila laski yölllä edes 15-asteeseen mutta tulet piti olla ja makuupusseihin nämä pallerot menivät tuutimaan. Itsehän hikoilin koko yön niin kuin somalialainen koneinsinööri, jonka paperit ovat unohtuneet Somaliaan. Silloin teki kyllä mieli perseraiskata muutama henkilö muttei omalla munalla toki. Minä näet kun en ole homo.

Meillä kamiinaa ei kesäisin käytetty juuri yhtään. Aamuisin vois olla nihkeää muttq kun luti vetäs aina herätyksen aikaan sarjan keskelle telttaa niin alkoi jalkoihin löytyä nopeutta

Muistan kun olin Suomen armeijassa nuorena kuntina ja oltiin kesällä mettäleirillä niin jotkut äidin pikku pallerot halusivat, että kaminassa pidetään tuli koko yön, ettei tule vilu :david: Hyvä jos lämpätila laski yölllä edes 15-asteeseen mutta tulet piti olla ja makuupusseihin nämä pallerot menivät tuutimaan. Itsehän hikoilin koko yön niin kuin somalialainen koneinsinööri, jonka paperit ovat unohtuneet Somaliaan. Silloin teki kyllä mieli perseraiskata muutama henkilö muttei omalla munalla toki. Minä näet kun en ole homo.

Meillä halus luutnantti että pidetään tuli kaminassa myös päivällä. Siellä se istu teltassa ja heitti puita kamiinaan. Hyvä jos lämpötila ylitti -30celciusta.

Eikö ne ollutkaa Irma ja vokotti yhdessä..? Hö.

Meillä halus luutnantti että pidetään tuli kaminassa myös päivällä. Siellä se istu teltassa ja heitti puita kamiinaan. Hyvä jos lämpötila ylitti -30celciusta.

Ohhoh, kylmä kesä teillä ollut tai sitten märkiä puita. Siis jos kyseessä oli kesäaika.
Ehkä laitoitte ne puut väärin päin ja vaikutus olikin jäähdyttävä väärän napaisuuden takia?

Näin unta, että salilta oli kaikki tangot hukassa ja en päässyt tekemään sjmv. :( Toivottavasti ei ennusta mitään tämän päivän jalkatreeniin... :lol2:

Tangothan hukkuu jatkuvasti. Puolitoista metriä pitkä ja 20 kg painava tanko unohtuu helposti käteen.

Katastrofi olis myös jos salilla ei olis tangoja. :D

Huomentapäivää!

Itse toivon näkeväni ennemminkin stringejä kuin tangoja. Toisaalta jos näkisi unta, että kaikki tangot ja stringit olisivat hukassa, olisi paljon paljaita kusvehkeitä ympäri salia. Lisäksi susiparkaa pitäisi kyllä auttaa. Meidänkin salilla on toistakymmentä tankoa, pitkiä, lyhyitä, suoria ja käyriä, enkä minä ainakaan keksi kuin yhden paikan mihin niitä nisäkkääseen voisi piilottaa.

Back
Ylös Bottom