Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Traileri vaikutti ihan pätevälle. Voisinpa laittaa tuon katsottavien puolelle. Kiitti vinkistä !
Hyvä jos lämpätila laski yölllä edes 15-asteeseen mutta tulet piti olla ja makuupusseihin nämä pallerot menivät tuutimaan. Itsehän hikoilin koko yön niin kuin somalialainen koneinsinööri, jonka paperit ovat unohtuneet Somaliaan. Silloin teki kyllä mieli perseraiskata muutama henkilö muttei omalla munalla toki. Minä näet kun en ole homo.Meillä kamiinaa ei kesäisin käytetty juuri yhtään. Aamuisin vois olla nihkeää muttq kun luti vetäs aina herätyksen aikaan munalla peräaukkoon niin alkoi jalkoihin löytyä nopeutta
Muistan kun olin Suomen armeijassa nuorena kuntina ja oltiin kesällä mettäleirillä niin jotkut äidin pikku pallerot halusivat, että kaminassa pidetään tuli koko yön, ettei tule viluHyvä jos lämpätila laski yölllä edes 15-asteeseen mutta tulet piti olla ja makuupusseihin nämä pallerot menivät tuutimaan. Itsehän hikoilin koko yön niin kuin somalialainen koneinsinööri, jonka paperit ovat unohtuneet Somaliaan. Silloin teki kyllä mieli perseraiskata muutama henkilö muttei omalla munalla toki. Minä näet kun en ole homo.
Meillä halus luutnantti että pidetään tuli kaminassa myös päivällä. Siellä se istu teltassa ja heitti puita kamiinaan. Hyvä jos lämpötila ylitti -30celciusta.
Meillä halus luutnantti että pidetään tuli kaminassa myös päivällä. Siellä se istu teltassa ja heitti puita kamiinaan. Hyvä jos lämpötila ylitti -30celciusta.
Ehkä laitoitte ne puut väärin päin ja vaikutus olikin jäähdyttävä väärän napaisuuden takia?Ohhoh, kylmä kesä teillä ollut tai sitten märkiä puita. Siis jos kyseessä oli kesäaika.