Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos kerran lukitus tulee, niin puolestani haluan sanoa vielä yhden sanan, jota on valitettavan vähän käytetty tässä ketjussa: perseseksi.
Johnyn toiveeseen vois tämän liittää. Myös miehekkäällä latinotavalla suoritettuna voidaan hyväksyä.

Judo tulee sanomaan viimeisen sanan tähän ketjuun.

Ketju päätetään siihen, sillä Judon manifestiin ei edes Sanze olisi voinut vastata hymiöllä.

Olishan tuota juu voinu.

Käsi kädessä? :O

Mitä täällä oikee höpistää :D

Me mittää höpistä. Etkö muka olisi antanut heikommalle tukea niissä jyrkissä rappusissa? Eikä ne kaikki jyrkät nousut ole edes rappuja vaan viistoa pintaa..

Se näki varmaan tossa pari sivua sitten sen kuvan susta... Jäi lähtemättömästi mieleen (ei se imuri) ja mielihalu kädestäpitämiseen kasvoi eksponentiaalisesti! Ihquu..

Joh, just se sai pääni pyörälle.

- - - Updated - - -

:lol2:

Btw, olinpas mä hehkeänä ;)

Nonii-in! Mulla oli susta vähän nuhjaisempi kuva jostain syystä jääny mieleen..

A-tarvikkeet saapuivat. Jos su aamuna on tyyntä niin ohjelmassa 300metriä (väkisin)makuulta.

Ja Irman user title :D

Btw. Minä en osaa huoltaa konekirjoituskonetta..

Mitä mä just kuuntelin. Mikä tää genre on? Japanipoppimetallia?

[video=youtube_share;WIKqgE4BwAY]http://youtu.be/WIKqgE4BwAY[/video]

Muutama tunti ja 29 milliä lähtee tilille. Sitten ekana ostan kirjoituskoneet kaikille.

Mitä mä just kuuntelin. Mikä tää genre on? Japanipoppimetallia?

[video=youtube_share;WIKqgE4BwAY]http://youtu.be/WIKqgE4BwAY[/video]

Eiköhän tuo aika väkevää industriaalia ole.

- - - Updated - - -

Päivän tyttö&mopo kuvista pitäville suosittelen kanavaa yle2 teeveestä.

Back
Ylös Bottom