Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pimusta pidän! Ihanan retro. Voin hyvin kuvitella puutarhan. Lauri Tähkä mopoista en diggaa noin ulkonäöllisesti. Tekniikka niissä on kunnossa.

- - - Updated - - -

Ei tosta ammattilaisen jälki kaukana oo. Jos on dollarin, jenin tai ruplan puutetta niin ilmottele. Talviloma tulossa mulla. Jos alotetaan niillä.

1288415853833.webp

kuin kaksi marjaa

1336644126bmw-k-1300r-head-light-view.webp

Jumalauta. Kiimaisa mallintaminen oli aiheuttaa työn_tekijän kahvitauon ohi vilistämisen! Onneks huomasin ajoissa. Hyvä pojat, missä sitä fotosoppia nyt on kun siitä on ollut puheita. Ihan tavallisia valokuvia tähän mennessä esitettynä.

^^ Ahaa, onko jarrunestesäiliön korkki shopattu nyt tuohon? Eli se on niinkun 0,05 kierrosta vaille kiinni? Vai mitä vittua.

^ Hetkinen seis. Onko tässä nyt kyseessä sama ilmiö kuin jossain paahtoleipä-juutalaiszombie -hommissa? Ilmestyminen paikkaan, johon vähiten sitä odotat, tässä tapauksessa pakoaukkoon. Eipä se nyt niiiin epätodennäköseltä tunnukaan kun tarkemmin ajattelee...

Onko se paahtoleipäjuutalaiszombien ilmestyminen vähän samanlainen juttu kuin romanihenkilön ilmestyminen työmaalle? Eräänlainen tosielämän stigma.

- - - Updated - - -

Mä olin aamulla yhden urakoitsijan jutuissa, sillä oli siinä semmonen lattiahiomakone. Eräs mustalaishenkilö oli nähnyt sen ja yrittänyt sanoa että työkalu mutta ei ollut onnistunut. Sitten se oli nimittänyt sitä "mukavaksi".

- - - Updated - - -

Mä kirjotan tässä samalla muuten muistiota. Pitää varoa että ei kirjota siihen vahingossa vaikkapa että "paljaskikkeli" ja lähetä sähköpostijakeluun.

- - - Updated - - -

Ihan varmaan vahingossa kirjotan

Kyllä mä ainakin kirjottaisin. Saispahan työminkit tietoa, missä on mahdollista päästä osalliseksi paljaskikkelöinnistä.

Ootko muuten löytäny internetistä jo sen tissikuvan?

No en oo, eilen illallaki meni pirun myöhään kun etin sitä ja pimeäkin jo tuli ja otsalampun kanssa jatkoin mutta kun ei niin ei.. se olis niin kätevä jos joku muistais sen osoitteen. Joku hpppt:www -alkunen se muistaakseni oli ja aivan paljaat tissit siellä oli tosiaan näkyvissä.

- - - Updated - - -

Erittäin paljaat tisulit.

Kyllä! Mä oon sen omin silmin nähnyt: internetissä on valokuva jossa on aivan paljaat tissit! Voi jumalauta sitä kankeutta jos me se joskus vielä löydetään.

Näin olen antanut itseni ymmärtää. Tosin huhupuheitahan nuo, mutta yleensä jos jotain internetissä lukee, sen on oltava totta.

Mutta. Asiasta viidenteen. Kaikki tämä konekirjoitustaito- ja pesukomuuttiaiheinen kuvamateriaali ja seksuaalipuhe saa mun työmotivaation kyllä tehokkaasti syötyä. Mallinnusasia on sillälailla, että olen taas aikataulusta edellä, joten ajattelin loppupäivän pyhittää tämän puheenaolleen kuvan etsimiseen. Eihän sitä etuajassa aleta taas mitään rojekteja suorittaan, saavat pian päähänsä kiristellä ruuvia. Ei käy laatuun se.

- - - Updated - - -

Nyt ollaan jo lähellä.

Sanze on kovasti itämaistunut reissullaan.

manboobs.webp

Nyt on varmasti vetävää matskua kun jäi firman törkyverkkoon. On se kerpele kumma juttu kun pyörivää liikeyritystä pyörittää mopo&tyttökuvavastaiset homokommarit. Tässä rajoitetaan ihmisen runkkaamisen vapautta.

- - - Updated - - -

Onkohan internetissä yhtään kuvaa homokommarista?

Eiköhän netistä löydy kuva molemmista ja myös hybridi. Onhan homous ja kommunismi kovasti muodissa edelleen. Muista sairauksista muotia on harrastaa sikainfluenssaa tai pyllyflunssaa.

- - - Updated - - -

Höhöh, vähän rankempaa huumoria.

"Kuljetuksessa"
Jummi, tiedä vaikka ne ehtis vkonlopuks.

Ja Santsepantse näyttää aika...ömm....no, hehkeältä. Köh.

Mitäs fuker tykkää ameriikan meiningistä?

[video=youtube_share;otZ1SfwbE64]http://youtu.be/otZ1SfwbE64[/video]

Back
Ylös Bottom