Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan internetissä muuten semmosta videoo missä apina raapisi persettään ja sen jälkeen haistaisi näppejään ja putoaisi puusta tyrmäävän käryn shokkivaikutuksesta? Ja jos joku on löytänyt sen kuvan internetistä missä on ne paljaat tissit niin vink vink

- - - Updated - - -

No jopas sattukin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:keskinen:

brasilia.webp

Se joka väittää että ei haluaisi olla Vesan housuissa, valehtelee.

Helvata oo pitkään aikaan nähnyt yhtään videota oikein härskisti savuttavasta junasta.

- - - Updated - - -

^^kolmas tyttö vasemmalta, hänellä on pieni (tai iso) salaisuus

Mutta yksi suuuri miinus. 1,3 litranen auton moottori :(

Ei ole luonnetta, ei.

Onko muuten bmw mopot yhtä pommeja ku autot? Mulla ei ole sisäpiirin tietoa.

Musta tuntuu että bmw:n täytyy olla tosi laadukas merkki kun sen merkkiset kalsariasutkin maksaa jo sen verran että sillä rahalla saa katsastetun auton.

sukka lyhyt Hydrosock
dark grey

77,00

PCM Function-alusasu 2, unisex
Takki Housut
Black/Green Black/Green

176,00 119,00

- - - Updated - - -

Mulla tahtoo ainakin käydä niin että sukista on aina se toinen hukassa. Harmittaa jos sukat maksaa 77 euroa ja toinen hukkuu. Toisaalta ei siinä vielä tuu takkiin kuin 33,50.

- - - Updated - - -

Voi laittaa sen tallessa oleva sitten esim munaansa.

- - - Updated - - -

Mutta yksi suuuri miinus. 1,3 litranen auton moottori :(

Toisaalta se on laheeta kyytiä kun parkista lähtee ja vääntää tupesta niin alle kolmen sekunnin kuluttua vauhtia on jo 100km/h ja matkaa ei ole taittunut vielä kuin 40 metriä. Kiireisille business-miehille kätevä peli!

LOUNASRAVINTELIN TURSKAUTUS:

Broilerkastike L,G,S
Pennepasta/peruna
Uunitomaatti
Mustaherukkarahka L,G

Taidan tänään illalla käyttää omaa 0,75 litraista mopedin konettani. Se on kalsaripyykit taas tiedossa siis!
Se on noin tuollainen:

suzuki-gsx-r-750-2297_1.webp

Lounasravintelin pöperöt näyttää ihan ok houkuttelevalta. Miten lienee toteutus? Mulla on ollut myös 0,75 litranen sussuki, se oli tosin semmonen äffä -malli, ulkonäkö muistutti läheisesti teepannua. Galitzaki-teepannua.

- - - Updated - - -

Sitten siinä oli sen verran luonnetta paskan etuiskunvaimennuksen (taisi vähän vuotaa) ja keulan ylimääräisen välyksen johdosta että jos erehtyi irrottamaan kädet sarvista niin se alkoi vatkaamaan aivan hervottomasti ja yritti ravistella kuljettajan pois selästä. Eipäs onnistunut!

- - - Updated - - -

Curry-mangobroileria ja riisiä

Porkkanasosekeittoa

SALAATTIBUFFET

Aprikoosivispipuuroa, KAHVI/ TEE

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin nuha ja vettä vuotava nokka. Saa nähdä kuinka monta viikkoa tästä saa kärsiä tällä kertaa. Mieluummin olisin vaikka muutamia päiviä ihan kunnolla kipeänä kuin kestäisin tätä paskaa useamman viikon. Paskaa.

Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin nuha ja vettä vuotava nokka. Saa nähdä kuinka monta viikkoa tästä saa kärsiä tällä kertaa. Mieluummin olisin vaikka muutamia päiviä ihan kunnolla kipeänä kuin kestäisin tätä paskaa useamman viikon. Paskaa.

Tämä! Vittu kun nenä ja silmät vuotaa tauotta, mutta ei suostu kuumetta nostamaan niin tästä sitten todennäköisesti kärsitään pitkään.

No nyt on kesävoi syöty ja pilkkiminen työpöydän ääressä alkakoon.

- - - Updated - - -

Mikä juttu tää on kun joku poistelee mun kommentteja ? Eikä edes kerro että miksi kommenttini on poistettu ? Onko tää foorumi aina toiminut näin ?

Hmmm.. kappas sun nimimerkkiä ja tätä.. sattumaako? Tuskin... myös puhelintasi kuunnellaan.

- - - Updated - - -

Minä olen teipannut toimistostani kaikki ilmareiät umpeen.

- - - Updated - - -

Vielä kun nämä äänet saisi jotenkin pois...

Minä olen joutunut V-PENiksen myötä teippaamaan papana-aukon umpeen. Ei tule sitä mielipahaa, mikä seuraa paineenalennuksen jälkeen tapahtuvasta takuuvarmasta ihmisvierailusta, noin 1000 millimetrin etäisyydellä poistoilmaventtiilistäni.

Ja mikähän kumma taas on, nyt kun pitäs uutta rojektia alotella mallinnuksella, ei jotenkin kyllä yhtään kiinnostais nyt. Kuuntelen Joutubesta Aamulypsykokoelmia, äsken tuli legendaarinen parisuhdevisailu, jossa yllätysmomenttina toimi juurikin tuo itsellä teippauksen alla oleva onkalo.

Mun täytyy teettää peltisepällä (olisko kuparipellistä?) semmonen syöksyvirtaussuutin joka olisi esim nahkaremmein nopeasti kiinnitettävissä vyötäisille ja pikaisen hädän iskiessä sen saisi kätevästi asennettua tiiviisti aunuksen ympärille. Tänäkin aamuna se olisi ollut tarpeen, jouduin antibioottikuurin jälkimainingeissa pesemään pytyn normaalisti kuivilla olevan yläkehän. Varsinaisen torpeedon vanavedessä oli sen verran turbulenssiä että sattumia oli aika laajalla alalla. Kaikenlaista harmia.

Toinen vaihtoehto on hommata siivooja eli siistijä.

Back
Ylös Bottom