Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Koko viikko ollu kyllä yhtä paskaa. Eilen olin kasista puol kasiin töissä ja tänään ei taas ohjelmat toimi... Perkele.

Huomenta. Koko viikko ollu kyllä yhtä paskaa. Eilen olin kasista puol kasiin töissä ja tänään ei taas ohjelmat toimi... Perkele.

Olit eilen ylitöissä ja tänään ei ohjelmat toimi... Epäilen käyttäjäperäistä ongelmaa tai sitten eilisen ylityöllä ja tämän päivän ohjelmien toimimattomuudella on vahva asiayhteys!

Olit eilen ylitöissä ja tänään ei ohjelmat toimi... Epäilen käyttäjäperäistä ongelmaa tai sitten eilisen ylityöllä ja tämän päivän ohjelmien toimimattomuudella on vahva asiayhteys!

Eilinen ei liity kyl tähän mitenkää. Maanantaina alko ongelmat ohjelmistojen kanssa ja ne tuntuu vaa jatkuvan ja jatkuvan. Eilinen meni ylitöiks, koska päivällä ohjelmat ei oikee tupannu toimii ja kas kummaa iltapäivästä sitte ne alko pelittää... Huoh.

Kiihmainen olo heti aamusta. Johtuu penkkipäivästä.

Tässä vielä kuva tytöstä ja pyörästä
image.webp

Ja kultturiväelle Sofi Oksasesta
image.webp

Mää ajattelin kans käyä tänään vähän tissiä hinkuttamassa. Kevyesti vielä. Eilen postikusti kanto taas melkosen satsin uutta proteiinihormoonia, joten eksponentiaalista kasvua on taas odotettavissa. Vai laitetaanko samaan kategoriaan nää ostokset kun viikonlopun Barca-lippujen osto väärään peliin?

Mä laitan kyllä tankoon niin paljon tavaraa että nippa nappa jaksan tuupata sen kuus - kahdeksan kertaa ylös ja kolmeen otteeseen tämä satsi. Olisko se vaikka 110 kg? Mutta hyvä tuuri oli että et tilannut vahingossa lippuja semmoseen tapahtumaan missä esiintyy miimikko! Ai vittu se on kidutusta katsoa sitä "lasikupu" esitystä. Onko väsyneempää?

- - - Updated - - -

Tai semmoseen tapahtumaan missä katsojien perseeseen tungetaan väkisin nyrkki.

Huomenta.

Meikäläinen painaa duunia jo laikka punaisena. Noppa tulee olemaan kovassa käytössä, koska päätöksiä pitäisi valmistella.

Fiilis oli ostotapahtuman jälkeen kyllä melko samanlainen kuin olisi ollut nyrkki perseessä. Eventan siro pikku tumppu. Eli ei nyt epämukavaa, mutta eriskummallista kyllä.

Mä taidan tuuppailla vähän pidemmästi ja käsipainoilla vaan. En uskalla tällä vireystilalla ja voimatasolla vielä pikkupoikien painojen alle! Kyykistelykin tuntu niiiiiin kammottavalta maanantaina.

Aika hyvin hommat kiinni mitä tulee tähän työntekoon! Jos vaikka vetäsis semmosen 50 prosenttisen suorituksen tähän väliin niin sais taas vähän vastapaineita nousuun!
Penkin ohella pistoolikyykky tänä iltana. Tässä teltassa. Se se on kamalaa hommaa, siinä alkaa helposti sheikkaamaan ku Elvis.

- - - Updated - - -

Ku näitä niin eileen toivottiin.

MESTARIN TUNNE ITSESI-TESTI

-kummasta pidät vähemmän?

a) kuvan tytöstä
b) kuvan moposta

Jos vastauksesi on a ---> olet todennäköisesti homo. tai tyttö. tai molempia
Jos vastauksesi on b ---> et välttämättä ole homo. etkä tyttö. et vain pidä mopoista.

Off-topicissa vituttaa ehkä eniten nuo prätkä & lumppu-runkkauskuvat. Ne pitäisi survoa johonkin omaan threadiinsa, jossa vokot ja Heatseeker voisivat spämmätä mielensä mukaan.

Pitäis olla off-topicin off-topicci.

Tästä tulisi minulle kyllä ongelma, jos tähän off-topicciin ei saisi enää postata mopoja ja tyttöjä ja joistakin kommenteista olen ollut aistivinani, ettei ainakaan JohnyV toivottaisi minua avosylin tervetulleeksi mahdolliseen uuteen off-topicin off-topic-mopo-tyttö-ketjuunkaan. Ehkä pitäisi lisäksi perustaa off-topicin off-topic-mopo-tyttö-ketjun off-topic-ketju?

Mutta näköjään joku mopopoika on saanut tytön moponsa kyytiin, lieneekö vielä aito punttimimmi?

Ghana-News16-653x400.webp

Kyl o niin pal kauhia olo et ei juur tyät maistu. Ei niitä kyllä olekaan, hengailupäivä. Tänään ankara sisustusvärien valinta, siinä on mies kovempien paineiden alla kuin Putin tällä viikolla.

oi sitä onnea, kun eilen löysin kaupasta Haribon kirsikkakarkkeja :haart: Kyl kelpaa alottaa aamu sängyssä makoillen, syöden karkkia ja samalla kattoo cartoon netwörkkiä.

Tästä tulisi minulle kyllä ongelma, jos tähän off-topicciin ei saisi enää postata mopoja ja tyttöjä ja joistakin kommenteista olen ollut aistivinani, ettei ainakaan JohnyV toivottaisi minua avosylin tervetulleeksi mahdolliseen uuteen off-topicin off-topic-mopo-tyttö-ketjuunkaan. Ehkä pitäisi lisäksi perustaa off-topicin off-topic-mopo-tyttö-ketjun off-topic-ketju?

Mutta näköjään joku mopopoika on saanut tytön moponsa kyytiin, lieneekö vielä aito punttimimmi?

katso liitettä 112680

Pakko kai se on tunnustaa että saatan ihan pikkusen tykätä tästäkin kuvasta missä naapuri (pahoittelut epäkorrektista ilmaisusta, toimikoon provokatiivisena tekstin tehokeinona) kuljettaa lehmää mopolla.

- - - Updated - - -

Onpas muuten laihan näkönen lehmä. Mies sai sen varmaan halvalla.

- - - Updated - - -

Ja jotenkin apaattisen. Vai olisko enemmänkin luovuttaneen näköinen..

- - - Updated - - -

luovuttaneen näköinen lehmä afrikkalaisen mopomiehen kyydissä

Kuvassa on käynnissä varmaan semmonen tappituntuma -tyyppinen liikenneturvallisuusratkaisu. Eli käsijarrukahvaa on turha hamuilla ilman rakenneinssin keinosiemennyshanskoja. Jää rannekello muuten sille tielleen! Hyj hyj. Vastaan a) koska olen homotyttö, enkä erityisemmin välitä mopoista.

Aina kun musta mies on eläimen takana, on riski että ilmeeksi tulee jotain tollasta tai tuskallisempaakin...

Oliko poliit. ep.korrek.? Hyvä!

Back
Ylös Bottom