Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta. Koko viikko ollu kyllä yhtä paskaa. Eilen olin kasista puol kasiin töissä ja tänään ei taas ohjelmat toimi... Perkele.
Olit eilen ylitöissä ja tänään ei ohjelmat toimi... Epäilen käyttäjäperäistä ongelmaa tai sitten eilisen ylityöllä ja tämän päivän ohjelmien toimimattomuudella on vahva asiayhteys!
No voihan hitsinpimpula. Henkittele kuule syvään ja mitä se TJ alko oleen tänäpänä, aika vähän?
Ku näitä niin eileen toivottiin.
Off-topicissa vituttaa ehkä eniten nuo prätkä & lumppu-runkkauskuvat. Ne pitäisi survoa johonkin omaan threadiinsa, jossa vokot ja Heatseeker voisivat spämmätä mielensä mukaan.
Pitäis olla off-topicin off-topicci.

Tästä tulisi minulle kyllä ongelma, jos tähän off-topicciin ei saisi enää postata mopoja ja tyttöjä ja joistakin kommenteista olen ollut aistivinani, ettei ainakaan JohnyV toivottaisi minua avosylin tervetulleeksi mahdolliseen uuteen off-topicin off-topic-mopo-tyttö-ketjuunkaan. Ehkä pitäisi lisäksi perustaa off-topicin off-topic-mopo-tyttö-ketjun off-topic-ketju?
Mutta näköjään joku mopopoika on saanut tytön moponsa kyytiin, lieneekö vielä aito punttimimmi?
katso liitettä 112680
Onpas muuten laihan näkönen lehmä...Ja jotenkin apaattisen.