Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tunnin päästä pääsee Räsäsen Päivi irti, laittakaahan telkkarit kakkoselle ja rentoutukaa kannabis-illan tunnelmiin
Vesipiiput porisemaan ja telkkarin ääreen.Tunnin päästä pääsee Räsäsen Päivi irti, laittakaahan telkkarit kakkoselle ja rentoutukaa kannabis-illan tunnelmiin
Lavvantaina menenkin livenä kattomaan mopoja ja lumppuja ääsjoen bikesouhun.
Jaaha. Se on mentävä näköjään ajokuumetta nostamaan :DTottakai sielä houkutuslintuja on.
BikeShow 2014 | Seinäjoki
Sielä on lumput esitelty oikeen kuvien kera. Töissä ne tänään juuri tarkisti, omilla silmillä.
Tuuksä?
Tottakai sielä houkutuslintuja on.
BikeShow 2014 | Seinäjoki
Sielä on lumput esitelty oikeen kuvien kera. Töissä ne tänään juuri tarkisti, omilla silmillä.
Tuuksä?
Jaaha. Se on mentävä näköjään ajokuumetta nostamaan :D
Yritin äsken keksiä proosallista oodia irtakkin astianpesukoneesta, mutta ei irronnu. Ideaa oli, mutta en osannu pukea sitä sanoiksi. Pahoitteluni. Mutta voitte varmaan kuvitella miten hyvä se olis ollut. Jos ette pysty, niin vika on teidän mielikuvituksissa. Mun mielikuvituksissa on tällä hetkellä vain moottoripyörän päällä poseeraavat pesukomuutti ja kiinalaiset konekirjoitustaidot.
Olihan sielä viimekivuonna ainaki pohjantähden osastolla vähäpukeisia naisia. Kaksi.
En minä tiedä, minä vaan nukun.Saako Willhellm kuitenkin nauttia kakkosta tänään? Vai onko hänen maattava väkisin? Jos ei väsytä.
Taitais tulla vähä erilainen kuume jos ajelemaan lähtee. Onneksi mopot on vielä lihalaatikoissa, ni ei tule hankittua niitä sattansmoisia rannesärkyjä :jahas:Olihan sielä viimekivuonna ainaki pohjantähden osastolla vähäpukeisia naisia. Kaksi.
Viikonloppunahan voi olla ajokelit nii voi mennä mopolla sille. Nousee kuume vielä tehokkaammin.