Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Furtermukkeri ja JohnnyV on aika kovia spämmääjiä tässä ketjussa.

Täälä ei kukaan kerkiä kirjotella päälle tärkeempiä asioita niinq äm-irkissä!

edit. Sitäpaitsi, spämmäys kuuluu lempiharrastuksiini yhdessä paljaskikkelöinnin ja netistä väärin ostamisen kanssa.

Oi se punapäinen pt on kyllä aivan ihana nainen! Sulla on erinomainen maku.

Mä tuossa mietin, että mitäs ite tulee katottua telkusta.. Ei oikeestaan mitään. Fast n' loudia (oi richard) kyllä sillon ku muistan ja samoin Jutan kanssa. Ei sieltä kyllä muuta katsomisen arvosta tuu, jos ei uutisia lasketa ja neki kuulen yleensä radiosta.

Ehtottomasti! Mä oon huomannut että tykkään eritoten niistä asioista mitä erinomainen makuni pitää onnistuneina.

- - - Updated - - -

Toisaalta esim lihava henkilö joka kaatuu mopolla ei ole mielestäni mitenkään hyvän maun mukaista mutta kyllä se naurattaa silti aivan saatanasti.

Täytyy varmaan katsastaa tuo LL, kun sitä täällä ja muualla niin paljon hehkutetaan :D. Eka pari jaksoa BBC:n South Pacificia. Vaikkei darra olekaan niin kyllä luontodokkarit silti ovat rauhoittavaa katseltavaa.

e. No nyt nuo eläimet alko taas irstailla.
Netflixissä oli se Mitt-dokkari tehty hyvin, semmonen behind the scenes-näkymä Romneyn elämään vaalien aikaan. Eläimiä ihmisetkin on :D Ja tietty Fahrenheit 9/11, jos et oo sitä nähnyt. Ja Greatest Movie Ever Sold. Into Eternity kerto ydinenergiantuotannosta tulevan jätteen loppusijoituspaikasta Suomessa, myös ihan ok. Mitähän vielä... Stephen Hawkingin universumi-jutut on hyviä, samoin se toinen saman aihepiirin minisarja.

Emmää tarkalleen tiä, mutta joulukuussa se sano "heippa" ja sit sitä ei oo näkyny... Tyhmää.

Ehkä se tajus, ettei oo harrastanu mitään liikuntajuttua piiiiittttkkääään aikaan ja tää ei oo sopiva foorumi sille.

dance_dimitri_dance_gif_by_smileyface102-d3jhg3j.gif

Back
Ylös Bottom