Ja emmentaali tulee hemmetin hienolla hd-kuvalla. Tissejä on vielä kivempi havainnoida. En siis kattele emmentaalia kuin joskus satunnaisesti se on taustavalona jos satun olla jo siihen aikaan tv:n äärellä. Tosin myös salkkareissa oli tissit sillon Katrin aikaan. Sen jäkeen ei ole tainnut olla? En oo ainakaa kattonu.
Jahas. Mitäköhän sitä tekisi, kun himassa möllöttää ja pitäisi levätä. Joutuu varmaan Netflixistä katsomaan b-luokan leffoja tai etsimään jonkun kiinnostavan sarjan. Late Lammas tai jotain.
Täytyy varmaan katsastaa tuo LL, kun sitä täällä ja muualla niin paljon hehkutetaan :D. Eka pari jaksoa BBC:n South Pacificia. Vaikkei darra olekaan niin kyllä luontodokkarit silti ovat rauhoittavaa katseltavaa.
Mun lempiohjelma on 20:30 uutiset Matti Röngän ankkuroimana. Niihin voi luottaa, ei ole humpuukia! Hyvällä kakkosella tulee Kertun kertomat sääennusteet heti MAtin uutisten jälkeen. Hyvällä kakkosella on myös Inkan urheiluruutu. Laura arfmanni on myös erittäin kiva.
Parhaita näköradio-ohjelmia ovat amerikkalaiset laaturealityt, kuten Panttilainaamo ja Huutokaupan metsästäjät. Panttilainaamossa kilautetaan kaverille ja Huutokaupan metsästäjissä se yks läski arvioi kaikesta saavansa $40.
Avaan pelin lounasruletin osalta:
Jauhelihapihvi M,G
Kasvispihvi
Paistettu sipuli L
Perunasose L
Maissi
Laskiaispulla L ja kahvi
edit. Lisäksi silloin kun mulla oli vielä maksukanavat, sieltä tuli öisin hyviä leivontaohjelmia. Otin boksille muutaman talteen, yleensä erikoisjaksot jossa vaivattiin takasämpylää useammalla kaulimella. Näin täytteestä saatiin mureaa ja kosteaa.
Mun tekee mieli katsoa sitä Jutan Superdieettiä varsinkin silloin kun siinä on se punapäinen pt. Muodollisesti erittäin pätevä henkilö ja armoitettu ammattilainen mitä tulee lihaksen kasvattamiseen ja ruokaoppiin. Bonuksena hyvä pylly ja muutenkin tv-ystävällinen kokonaisuus vrt Lauri Karhuvaara.
Parhaita näköradio-ohjelmia ovat amerikkalaiset laaturealityt, kuten Panttilainaamo ja Huutokaupan metsästäjät. Panttilainaamossa kilautetaan kaverille ja Huutokaupan metsästäjissä se yks läski arvioi kaikesta saavansa $40.
Mun tekee mieli katsoa sitä Jutan Superdieettiä varsinkin silloin kun siinä on se punapäinen pt. Muodollisesti erittäin pätevä henkilö ja armoitettu ammattilainen mitä tulee lihaksen kasvattamiseen ja ruokaoppiin. Bonuksena hyvä pylly ja muutenkin tv-ystävällinen kokonaisuus vrt Lauri Karhuvaara.
Oi se punapäinen pt on kyllä aivan ihana nainen! Sulla on erinomainen maku.
Mä tuossa mietin, että mitäs ite tulee katottua telkusta.. Ei oikeestaan mitään. Fast n' loudia (oi richard) kyllä sillon ku muistan ja samoin Jutan kanssa. Ei sieltä kyllä muuta katsomisen arvosta tuu, jos ei uutisia lasketa ja neki kuulen yleensä radiosta.