Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Väsyttää. Se on huolestuttavaa näin aamulla.

Ei oikeasti, menin nukkumaan myöhään:
duty_calls.webp
(XKCD: Duty Calls, CC BY-NC)

Ja emmentaali tulee hemmetin hienolla hd-kuvalla. Tissejä on vielä kivempi havainnoida. En siis kattele emmentaalia kuin joskus satunnaisesti se on taustavalona jos satun olla jo siihen aikaan tv:n äärellä. Tosin myös salkkareissa oli tissit sillon Katrin aikaan. Sen jäkeen ei ole tainnut olla? En oo ainakaa kattonu.

Mulla on 40€ vilipsin kone ollut vuosikaudet. Putsaa ja välillä vähän teroittaa niin hyvin leikkaa.

Aika imelä kattaus.

Aamupäivän ohjelma:

-röitä
-röitä
-röitä

- - - Updated - - -

Tällä viikolla alkaa mun lempiohjelman uudet jaksot. Suomen huutokauppakeisari.

Mun lempiohjelma on 20:30 uutiset Matti Röngän ankkuroimana. Niihin voi luottaa, ei ole humpuukia! Hyvällä kakkosella tulee Kertun kertomat sääennusteet heti MAtin uutisten jälkeen. Hyvällä kakkosella on myös Inkan urheiluruutu. Laura arfmanni on myös erittäin kiva.

No entäs Baba LyBeck's treenattuine olkapäineen? Vai meneekö jo liian viihteelliseksi? Huomauttaisin että kyse on myöskin entisestä uutisankkurista.

Parhaita näköradio-ohjelmia ovat amerikkalaiset laaturealityt, kuten Panttilainaamo ja Huutokaupan metsästäjät. Panttilainaamossa kilautetaan kaverille ja Huutokaupan metsästäjissä se yks läski arvioi kaikesta saavansa $40.

Avaan pelin lounasruletin osalta:

Jauhelihapihvi M,G
Kasvispihvi
Paistettu sipuli L
Perunasose L
Maissi
Laskiaispulla L ja kahvi

edit. Lisäksi silloin kun mulla oli vielä maksukanavat, sieltä tuli öisin hyviä leivontaohjelmia. Otin boksille muutaman talteen, yleensä erikoisjaksot jossa vaivattiin takasämpylää useammalla kaulimella. Näin täytteestä saatiin mureaa ja kosteaa.

Mun tekee mieli katsoa sitä Jutan Superdieettiä varsinkin silloin kun siinä on se punapäinen pt. Muodollisesti erittäin pätevä henkilö ja armoitettu ammattilainen mitä tulee lihaksen kasvattamiseen ja ruokaoppiin. Bonuksena hyvä pylly ja muutenkin tv-ystävällinen kokonaisuus vrt Lauri Karhuvaara.

Parhaita näköradio-ohjelmia ovat amerikkalaiset laaturealityt, kuten Panttilainaamo ja Huutokaupan metsästäjät. Panttilainaamossa kilautetaan kaverille ja Huutokaupan metsästäjissä se yks läski arvioi kaikesta saavansa $40.

"easily forty dollars bill anyday" ihan timanttinen sarja

Furtermukkeri ja JohnnyV on aika kovia spämmääjiä tässä ketjussa.

Mun tekee mieli katsoa sitä Jutan Superdieettiä varsinkin silloin kun siinä on se punapäinen pt. Muodollisesti erittäin pätevä henkilö ja armoitettu ammattilainen mitä tulee lihaksen kasvattamiseen ja ruokaoppiin. Bonuksena hyvä pylly ja muutenkin tv-ystävällinen kokonaisuus vrt Lauri Karhuvaara.

Mua vähä tympii kattella Juttaa siksi koska 1.Juttta on niin kaamea! 2. Ei tule hd:na.

- - - Updated - - -

Furtermukkeri ja JohnnyV on aika kovia spämmääjiä tässä ketjussa.

Sedillä on asiaa.

Oi se punapäinen pt on kyllä aivan ihana nainen! Sulla on erinomainen maku.

Mä tuossa mietin, että mitäs ite tulee katottua telkusta.. Ei oikeestaan mitään. Fast n' loudia (oi richard) kyllä sillon ku muistan ja samoin Jutan kanssa. Ei sieltä kyllä muuta katsomisen arvosta tuu, jos ei uutisia lasketa ja neki kuulen yleensä radiosta.

Back
Ylös Bottom