Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Väsymys on mulla melko kroonista, joten en huomaa eroa peniksettömyyteen. Tekis vaan niin maan saatanan perkeeleesti mieli mennä ottaan semmonen kevyt maksimireeni salille, kun huomenna on kaksviikkoissynttärit reenaamattomuudelle. Mut en uskalla, tulee kuitenkin joku sytänlihastulehdus ja peräsuolenpullahdus.

Nyt oli kyllä karvas pettymys paltsuniekalla. Hoitoalan ihmiset oli vanhoja setiä ja paltsu kesti ja kesti ja croissant [l kwasaa] oli ihan löysä. Hetken jo toivoin että mieluummin vaikka seksistisiä lorttoja kuin tämmöisiä vanhoja tylsä-jaakkoja. Nyt mä lähden syömään ylikypsää kyljystä, hirveetä kyllä kun joutuu venymään lounasaikojen suhteen.

- - - Updated - - -

ps pari kovaa salitreeniä alla ja lihaspaineet alkaa löytyä, pidän tästä olosta

Koko Imatran kaupunki on ihan sekaisin ku joku putouksen Antsku tulee jakaa jotain nimmareita.... huoh

Muistuu ihan viime vuoden kevät mieleen ku karim kierteli sielä täälä muun muassa täällä pikku kaupungissa, olin kaupassa työharjottelussa lauma pikku kersoja juoksee kauppaan limsa hyllylle ja koilottaa koko aika karimia.

Viimeks ku katoin putousta, silmät kiinnitty Antskun jalkojen lähtöpaikoille. Ei kyllä tytöllä oo puhtaat jauhot pikkuhou.. pusseissa. Sen verran pullotti.

Jauhopusseista tuli mieleen cinnamon-challenge ja se kuukerinnellin lutkuttaja, jolla oli lautasen kokoset silmät. Hirvee vitun lehmä. Ja lihava sikakin vielä. Eli sikanauta.

Kävin tuola yhdessä ketjussa ja tuli mieleen(minulla on vihreä), että kävisköhän tänään mäkissä?

Vois vaikka samalla käydä investoimas liput, provinssirock liput, ku lippupiste on siinä mäktonaltsin ääressä.

En usko näkeväni paikallisessa mäkissä voimapersettä. Haluaisin kyllä.

On. Edustavia tuotteita. Lähes mainoskuvia vastaavia.

Minun suosikkini on keskijalkapäivät. Ja keskivartalopunnerrukset.

5000 postia Pakkikselle täytty muuten nyt!

Jos sen kunniaks kävis vaikka rasvaan kakso... kätensä kunnolla ennen nukkumaanmenoa.

Öitä :love:

5000 postia Pakkikselle täytty muuten nyt!

Jos sen kunniaks kävis vaikka rasvaan kakso... kätensä kunnolla ennen nukkumaanmenoa.

Öitä :love:

Pojille lisää mielikuviteltavaa :lol2:

Oli taas oli sellainen työpäivä, josta ei paljoa jää jälkipolville näytettävää. Pari palaverimuistiota ja muutama sähköposti, jotka nekään eivät edes NSA:n servereillä kauaa pysy.

Back
Ylös Bottom