Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

...no ni. Eihän se auton kuntoon saaminen maksanut tällä kertaa kuin 950€. Vapaaehtoistyöttömälle koti-isälle ihan mukava menoerä :D Tosin elämän isompien asioiden rinnalla ei oikein vieläkään pääse vituttamaan tämä rahansiirtely.

Mä oon lentäny pariisii ain sunnuntai-iltasin. Kone jok kert niin tyhjä et saa levitettyä kotitoimiston penkkiriville. Tosin lentoemot hymyilee niin nätisti, ettei siin mittä hommi saa tehty.

Mä en oo ikinä päässyt tohon kymppikerhoon, eli työskennellyt lentokoneessa. Lisää karvasia mirrejä, Kriinalle kiitos hyvästä avauksesta.
Mulla o vähän tuota rapulaa, mutta iha vähän vaan. Kävin kuulostelemassa yhtä soittoniekkaa ja siinä sitten muutama tuopponen.

- - - Updated - - -

Onko kontsalla muuten koko arsenaali koneessa, eli ATK, faksi, skanneri, kopiokone ja silppuri?

Ootko lentokoneessa keskittyny vaan lentoemäntien kantamaan viinaan, ku et voi töitä tehä?

Hämmästytät usein minut sillä, kuinka hyvin tunnetkaan. Parasta lentoahan on lentoemojen katselu ja tarjoilusta nauttiminen, mutta niin kauan kun lennän Finnairilla, niin ei voi keskittyä kuin viinaan.

Nojoo, tarvitsen niin paljon nettiä duunissa, ettei koneessa yleensä saa mitään aikaseksi. Suurin osa minun työstäni on sähköpostien tuottamista.

Mikä olisikaan parempaa kuin könytä auton alla helmikuussa koleassa ja sateisessa säässä. Pari asiaa saatan keksiä, mutta onhan tää nyt ihan saakelin nastaa.

Juu duuniretina. Se on ihan normaalia että ihmisellä on erikseen työretina ja kotiretina. Monella on sitten vielä vaikkapa oma retina kaveriporukoissa ja miksei vähän rennompi lomaretinakin.

- - - Updated - - -

Mikä olisikaan parempaa kuin könytä auton alla helmikuussa koleassa ja sateisessa säässä. Pari asiaa saatan keksiä, mutta onhan tää nyt ihan saakelin nastaa.

Porsiko pakoputki? Paremmat vastapaineet klassikkoon --> tilalle pakotanko

:pakoputkistohymiö:

Kesäisiä autonmoottorilla varustettujen mooppedien ääniä teille. Kriinalle ei ole kissaa, älä katso.

[video=youtube_share;zVCPBYmaQbc]http://youtu.be/zVCPBYmaQbc[/video]

:parempaa ku kissa hymiö:

Sitten päästään autonmoottoreilla varustettujen autojen hyvin kesäisiin äänimaalimoihin. Voiko enää pakoäänet miehekkäämmiksi muuttua?

[video=youtube_share;NT0yj1eOHuU]http://youtu.be/NT0yj1eOHuU[/video]

Vittujen kusivitut.

Kai se on maanantaina luovutettava ja mentävä tohtori Sykerölle näyttään kurkkua. Luulin jo, että paranemaan päin, mutta nyt mun kaulassa on joku turvoksissa.
Salittomuus 10 vrk.

320px-RedCat_8727.webp

Hyvää laiskaa lauantaita.

Kuvan lähde; CC BY-SA-2.5

Olympialaisiin pitäs saada vielä semmonen suksienvaihto kilpailu. Atleetit saisi vaihtaa suksia vaikkapa puolen kilometrin matkalla 28 kertaa. Nopeimmin suksisavotasta selvinnyt voittaisi.

- - - Updated - - -

Vittujen kusivitut.

Kai se on maanantaina luovutettava ja mentävä tohtori Sykerölle näyttään kurkkua. Luulin jo, että paranemaan päin, mutta nyt mun kaulassa on joku turvoksissa.
Salittomuus 10 vrk.

Suomen kieli on kaunis! Eikös tuo vittujen kusivitut oo sen Minna Cuntin esikoisteos?

Mulla salitauko 15vrk ja huomenna se päättyy, dr Oetker ja doximyciini teki sen mitä valkosolut ei.

- - - Updated - - -

katso liitettä 112240

Hyvää laiskaa lauantaita.

Kuvan lähde; CC BY-SA-2.5

Kyllä mirrikuva on aina mirrikuva.

- - - Updated - - -

Onkohan internetissä semmosta mirrikuvaa että se kisu olis jossain kantovälineessä, esim muovikassissa? Kriina?

Back
Ylös Bottom