Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon kyllä sen verran tota antiaddiktiooni yrittäny siedätyshoidattaa, että välillä salaa itseltäni yritän vähän reunan kautta onkia nöyhtää pois.

Se on nyt ihan Siikkeristä itsestään kiinni, missä päässä se tykkää kypärää pitää.

Oi ku sä oot iha törkee! :D Pitsien pits! :lol2:

Ja tässä mun kaks penniä illan levyraatiin:

- - - Updated - - -

Siikkeri on järjen henkilö, ja käyttää kypärää molemmissa päissä. Luonnollisesti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onpas ollut erikoisen hyväntuulinen päivä :) Eikä mielialaa yhtään ainakaan huonontanut Suomen superpäivä Sotsissa. Jei Suomi!

Jos vähän nukkumishommia ja sit korjais tän päivän sluibailut ekstratehokkaalla aamukahvin ja lounaan välisellä työrupeamalla. Pitäähän sitä ruveta jo valmistautuun perjantain peliin!

Yön toivotuksena seuraava meediapläjäys:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Plop plop. Huomenna perjantai, ainakin mulla. ;)

Notta huomenta. Kiesus kun tuo nukkuminen oli taas niin vaikeaa. Yhden aikoihin nukkumaan. Ekan kerran heräsin kolmelta, toisen kerran ennen kuutta ja sai riittää tuo pelleily tällä kertaa. Puuroa ja kahvia naamariin. Kolmen tunnin päästä pitäisi jaksaa lähteä kaverin kanssa tennistä lätkimään ja sitten koko päiväksi töihin. Voi uuvuttaa jossain vaiheessa.

Huomenta. Viime yö tuli nukuttua varsin makiasti. Jos tästä olotilasta on vielä iltapäivällä jotain jäljellä, saattaa treenikin ehkä kulkea.

Pitäsköhä mun alkaa ottaa kiinalaisista mallia ja syyä lounas helvetin nopsaa (jos ollenkaan), jonka jälkee ottaa päiväunet työpisteellä :)

Back
Ylös Bottom