Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oi! Sai nukkua pitkään, heräsin vasta puol ysi! Jeejeejee!

Tässä olisi vähän musiikkia Siikkerin tyttöjen iltaan, tätä voitte kuunnella sen jälkeen, olette leikkineet tyynysotaa ja pitäisi rauhoittua.

[video=youtube_share;4L_DQKCDgeM]http://youtu.be/4L_DQKCDgeM[/video]

No ei eitä oo kyllä kunnolla otettu, jos tähän aikaan jo hereillä ollaan! :D

Mä tuossa yks päivä manasinkin sitä, että mä en nuku pitkään vaikka mikä olisi. En oo ikinä osannu pitkään nukkua. Kuudelta rupesin nukkumaan ja 20 yli 10 ylös. Nyt on kahtena peräkkäisenä yönä tullu semmoset 10 tuntia unta yhteensä.

1901389_10202503104955691_678155043_n.webp
Rajota nyt vähän.
Tässä olisi vähän musiikkia Siikkerin tyttöjen iltaan, tätä voitte kuunnella sen jälkeen, olette leikkineet tyynysotaa ja pitäisi rauhoittua.
Kuuntelin 10sek, siinähän sitä jo olikin.

Miksei kukaan lähde mun kanssa jalkajumpalle?! ja sen jälkeen syömään jotain epäterveellistä, että palautuminen on maksimaalista. Hmph, kaikki vaan inisee jotain krapulaansa.

Miksen mä vaan jatkanut huoletonta viikonloppujuopon elämää tai jättänyt sunnuntaina kaatamatta. Tätä nykyä, kun tulee heti viikko rokulia juopottelun jäljiltä, niin ei paljoa naurata. Viimeks meni nilkka ja nyt tuli flunssa, joka ei edes rasialla parane. Olen mä vittu vanha.

Back
Ylös Bottom