Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se auta kuin julkisissa istuessa hokea itselleen "tämä on hyväksi luonnolle, en tarvitse autoa.
En minä mitään hoe, minä nukun. Teepä sama autoillessa.
Mullakin tuli eilen autoverolipuke. Mut en mä sen takia autoo pois anna!
Aikainen lintu madon nappaa, ei kiinnosta koska mato-onginnan sijaan ostan kalani kaupasta.
Pakko myöntää, että on ollut usko koetuksella kun tuttu on yrittänyt myydä minulle hienoa baijerilaista
En minä mitään hoe, minä nukun. Teepä sama autoillessa.
Auto on kyllä käytännöllinen. Äärettömän kiva oli olla kisareissulla kun ei tarvinnut panikoida kyydeistä. Lisäksi voi vierailla tuolla kotopuolessa vajaan 500km päässä suht helposti, sinne junailu tai busseilu ois ihan yhtä vittusaatanaa. Koira mukana lisää yhden perkeleen tuohon. Joten autostani en luovu!
Pohjois-eteläsuuntainen menee vielä julkisilla, mutta itä-länsi on sitten eri keikka. Opiskeluaikana kun hyppäs klo 20.40 illalla bussiin, niin aamulla oli juna klo 07.10 perillä. Välillä mm. 1,5 h venttailua veturi-shellillä mannein kanssa :D
Auto on kyllä käytännöllinen. Äärettömän kiva oli olla kisareissulla kun ei tarvinnut panikoida kyydeistä. Lisäksi voi vierailla tuolla kotopuolessa vajaan 500km päässä suht helposti, sinne junailu tai busseilu ois ihan yhtä vittusaatanaa. Koira mukana lisää yhden perkeleen tuohon. Joten autostani en luovu!

Jyväskylässä vaihto?
Pohjois-eteläsuuntainen menee vielä julkisilla, mutta itä-länsi on sitten eri keikka. Opiskeluaikana kun hyppäs klo 20.40 illalla bussiin, niin aamulla oli juna klo 07.10 perillä. Välillä mm. 1,5 h venttailua veturi-shellillä mannein kanssa :D