Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta.

Vitunmoinen kiire taas yllättäin. Lisäksi pelottaa, ahdistaa ja masentaa. Eli ei mitään uutta auringottoman taivaan alla. Täytyy varmaan jatkaa taistelua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta.

Kiire on hyvästä. Viihdyn itse silloin parhaiten kun on snadisti kiirettä joka suuntaan, kun ei tule semmoista "no teenpä vaikka tuota tai tuota" -fiilistä, joka passivoittaa.

Tein pahaa aamukahvia. Päivä pilalla.

Sähköpostissakaan ei ollut mitään erityisen jännittävää.

Huomenta.

Kiire on hyvästä. Viihdyn itse silloin parhaiten kun on snadisti kiirettä joka suuntaan, kun ei tule semmoista "no teenpä vaikka tuota tai tuota" -fiilistä, joka passivoittaa.

Tein pahaa aamukahvia. Päivä pilalla.

En pidä yhtään tilanteesta, joka näyttää tältä: 1,5+2+2=3. Etenkään kun niitä on usein.

Onneksi kahvi on ihan ok.

Aikainen lintu madon nappaa, ei kiinnosta koska mato-onginnan sijaan ostan kalani kaupasta.

Kellokortin orjana herään mielelläni aikaisin, koska aikaisin töihin = aikaisin kotiin (paitsi jos ei osaa lukea kalenteristaan iltapäivän aikataulua).

Tää päivä näyttää kyllä hyvältä.
Aamulla odotin ennen seittemää toinen silmä auki, että kello herättäis. No ei se herättäny kun en ollu laittanu sitä päälle. Lisäksi tein töitä ennen työajan alkamista.

Otin itteäni niskasta kiinni ja möin auton pois... Jo pitkään olen miettinyt ja meinannut vaihtaa auton pyöräilyyn- nyt loppu nössöily ja ainainen meinaaminen :D

Otin itteäni niskasta kiinni ja möin auton pois... Jo pitkään olen miettinyt ja meinannut vaihtaa auton pyöräilyyn- nyt loppu nössöily ja ainainen meinaaminen :D
Niillä rahoilla ajaakin pitkän aikaa bussilla ja taksilla. Loskan keskellä aika tyly hetki vaihtaa pyöräilyyn.

Ei se auta kuin julkisissa istuessa hokea itselleen "tämä on hyväksi luonnolle, en tarvitse autoa. Tämä on hyväksi luonnolle, en tarvitse autoa..." Pakko myöntää, että on ollut usko koetuksella kun tuttu on yrittänyt myydä minulle hienoa baijerilaista, vaikka vastikään olen saanut autokuumeen hallintaan.

Back
Ylös Bottom