Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kannata haaveillakkaa. Keskiolut riittää ihmiselle päihteeksi.

Mulla meni saunomiset ihan puihin ku jäin kans miettiin tota lautailijoiden mikkiä. Että mihin vittuun ne sen on oikein tunkenu. Ja että saako sen lämpimäks ihan vaan sillain.

- - - Updated - - -

Ahaha. Alko tekeen mieli. Olutta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä on nyt 4. päivä putkeen kun syön illalliseksi salaattia. Enkä ole neljään päivään syönyt kiinalaislounasbuffetissa. Olen huolestunut itsestäni.

Se on jopa suotavaa. Mahaystävällisempää ja väittäisin että myös terveellisempää kuin olut.

Jes!
Tosin en kylla jaksa hakea viiniakaan. Pitaisi varmaan vaan napsia paracetamolia kun tunnun olevan mukamas kipea.

Tämä on nyt 4. päivä putkeen kun syön illalliseksi salaattia. Enkä ole neljään päivään syönyt kiinalaislounasbuffetissa. Olen huolestunut itsestäni.

Oho.
Itse olen syonyt viimeisen viikon tai parin ajan joka paiva illalliseksi jauhelihaa ja salaattia. Yleensa tortillan sisalla. Viikon kauppalista: paketti tortilloja (8kpl) ÂŁ1, 800g jauhelihaa ÂŁ3, jaavuorisalaattia ÂŁ1/2kpl. Lounaaksi keitan pakastevihanneksia, ÂŁ0.75/1kg ja kayn pubista varastamassa niihin majoneesia jos olen yliopistolla. Pitaa varmaan menna kans kiinalaisbuffaan pian ettei ole niin yksipuolinen ruokavalio.

Jes!
Tosin en kylla jaksa hakea viiniakaan. Pitaisi varmaan vaan napsia paracetamolia kun tunnun olevan mukamas kipea.

Lääkkeitä kun on mukamas kipeä :D

Vinkkinä sitten että parasetamolilla saat korkeintaan maksavaurion aikaiseksi.

Lääkkeitä kun on mukamas kipeä :D

Vinkkinä sitten että parasetamolilla saat korkeintaan maksavaurion aikaiseksi.

Olen oikeasti! Ollut eilisesta asti :(

Saako jo mennä nukkumaan? Sehän tässä vähän mietityttää että kun aamulla herään niin onko
a)autoni varastettu
b)venäläiset gangsterit raiskanneet minut leikillänsä (niitä pyöri tuolla alhaalla nahkatakeissa)
c)Retina pihistetty
d)aamiaisella pekonia

Katsotaanpas!

- - - Updated - - -

Mä oon kerran käynyt kiinalaisessa puffetissa mutta en oppinut pitämään siitä pissan hajusta.

No höh. Toivottavasti menee ohi nopeasti.

Kiitti :) Toivon samaa... Inhoan olla kipeana. Taidettiin olla aika laheisissa tunnelmissa viikonloppuna kavereiden kanssa kun porukasta 3 tuli kipeaksi ja yksi tekee vielakin kuolemaa ihan muuten vaan. Oho.

Ei pidä mennä nenineen sinne missä muut on ollu munineen! Johan sen Klunssilakin tiesi kertoo.

Mä meen kans ny maaten, että jaksan huomenna reippaana poikana duunata. Vitu, joutuu ehkä kiinalaiseen taipuun huomenna, muistaakseni oli melko ulosteisen oloinen lounaslista huomiselle tarjolla. Kiitos Kride ideasta, eli Krideasta.

Hyvää yötä eli fook mi! Siinä meni Lontooseenkin terveiset! (Vähän rankempaa huumoria) Alyssalle ny erikseen vielä ihan oikeet hyvät yöt, ettei mee herne vakoseen! Eli HYYVÄÄ YÖTÄ, NALLEE SILMÄT SULKEE, LAPSOO-SISTA NÄKEE NALLE, MONTA, UNTA!

Klunssila olikin ollut erittäin huolimattomissa naisissa.

Täällä Jakomäen ja Tattarisuon alueella toivotetaan aina aamulla ja illalla yksi ja sama toivotus, "haista vittu", eli fook juu. Mulla oli antropologia sivuaineena.

Back
Ylös Bottom