Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi saatana, ei viinaa -kylmää eli kuumaa- minulle vielä pariin päivään.

Minusta tuon toisen asian reteys-aspektista voidaan olla kahta mieltä.

Äläs nyt ole noin kranttu toveri hyvä, tiedämme kyllä molemmat miten reteetä laivalla oli tempaista "captaing Stubingin erikoinen", jos tiedät mitä tarkoitan..

Mutta aivan viehättävää ja varakkaan oloista aluetta tuo viereinen Jakomäki, jo nuorilla pojanklopeilla ja niiden vaihto-oppilas kavereilla oli koreat lippahatut ja korvalappustereot. Suurin osa kaupassa kävijöistä oli lähes selvinpäin.
On se vaan niin erilaista täällä kuin meillä kotonapäin.

Mä oon täälä mun sohvalla. Ei oo lomasta tietoa.

Missähän kaikki muut on?

Kävin juuri panemassa takkaan tulet, vois siirtyä kohta saunan kautta kans sohvalle. Pitäisin kans lomaa jos olis varaa, muttaku ei. Kaikki olettaa automaattisesti, että mä maksan niille saatavansa. Se on yks niistä asioista mitkä on vakavasti pielessä tässä nyky-yhteiskunnassa. Miksei se maailma vaan voi toimia sillä tavalla, että kaikki vaan sais, eikä tarttis maksaa siitä mitään.

En mä voi tässä nyt itelleni lomaks muuttua, pakko se on mennä omin käsin onneen.

Vokotti, kerropas illan urheilutärpit. Naisten luistelukisat jo katsoinkin. Mulla on tässä ylikypsää grillikylkeä ja tonnikalasalaattia (mistä nimi salaatti, ei tässä yhtäkään kasvista ole).

- - - Updated - - -

Kyllä sitä vaan on välillä vähän työmyyräiltävä että pärjää ja että jäis joskus vaikka vähän karkkirahaakin.

- - - Updated - - -

Jotenki aina vähän tökkää kun Ylen kanavalla sanotaan vaikkapa että häshtäg tai fronttiseiska mellakalla.

- - - Updated - - -

Tulee mieleen joku räppäävä mummo

Kelkkailu. Ei kai tänään muuta jännää enää oo tulos.

Näläkä. Läski meni eilen tilaamaa fatnesstukkuselta jotai ravinteita, ihan hölömöä kyllä jos näin jälkikätee ajatellaa mut kokeillaas ny sit. :)

Onko tossa lumikourussa joku vahvistin että kuuluis enemmän meteliä?

Mä veikkaan että laudas on mikki. Tai pultus.

- - - Updated - - -

Näläkä. Läski meni eilen tilaamaa fatnesstukkuselta jotai ravinteita, ihan hölömöä kyllä jos näin jälkikätee ajatellaa mut kokeillaas ny sit. :)

Ravinteita saa maitokaupasta. Eineshyllyltä. Höhö.

Mä veikkaan että laudas on mikki. Tai pultus.

Pitää olla iso mikki jos se on pultus noin mahdottoman isoissa housuissa.

- - - Updated - - -

Vien tänään saunalta neitsyyden. En kyllä tiedä lämpeneekö se.

Kyllä se varmaan lämpenee.

- - - Updated - - -

Porkassa se ei oo. Eihän noilla oo ees niitä mukana.

Kyllä se varmaan lämpenee.

Ei kun mä en oikeasti tiedä lämpeneekö se. En oo koskaan tuota lämmittäny, eikä mitään haisua mistä kytkimestä mun pitää vääntää, että se menee päälle. Mä kannatan puusaunaa, sitä en ainakaan saa lämpiämään.

- - - Updated - - -

Kylläpä nyt annoin itestäni tyhmän kuvan.

Ei kun mä en oikeasti tiedä lämpeneekö se. En oo koskaan tuota lämmittäny, eikä mitään haisua mistä kytkimestä mun pitää vääntää, että se menee päälle. Mä kannatan puusaunaa, sitä en ainakaan saa lämpiämään.

- - - Updated - - -

Kylläpä nyt annoin itestäni tyhmän kuvan.

Ai ny vai? :D

viitsi vitsi :)

tä?

[video=youtube_share;njHxk-eRN9E]http://youtu.be/njHxk-eRN9E[/video]

Onko pakko jos ei jaksa? Ei vai? Hyva!

Vahan on sellainen olo etta tekisi mieli polttaa iso jointti, juoda bisse ja kuunnella trancea jonkun kainalossa. Harmi vaan ettei mulla ole mitaan noista kolmesta, ainoastaan trancea saan tulemaan koneelta.

Back
Ylös Bottom