Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Spear ei oo pitäny meitä työmiehiä yhtään ajantasalla kuinka Koskela on puristanu perseellä. Täytyykö sitä ihan ite kattoa, internetistä.

e.Jaa ei soo vielä luistellu.

Ennoo ehtiny, ku oon urheillu koko päivän. Mutta näkeekö olymppialaisissa siis perseitä?

Näkee. Sekä miesten että naisten. Kummista sattuu enempi tykätä. Mä ainaki keskitän kaiken huomioni huomiselle naisten 500m luistelulle. Se se vasta on veikeä laji.

Voi perskule, puhelimen usb-liitin rusahti lopullisesti paskaksi. Ei muuta kuin leikkimään MacGyveria!

Huomenna vois kyllä virallisesti leipoa pullaa.

Pari viikkoa sitten rappukäytävässä tuoksui kyllä älyttömän hyvä pullantuoksu. Tänään tuoksui joku makea leivos tai piirakka.. Ärsyttää, haluan kanssa!

Löysin kuvan jossa Vesa laulaa onnittelulaulun kaikille Suomen mitalisteille ja kisaturisteille. Enkä tarkota niitä katsomossa istuvia!

vanhakeskinen1002PK_vi.webp

Selasin kaks tuntia ''repesin eli hauskoja kuvia netistä''- ketjua koska mulla ei oo elämää, piti lopettaa kun alko nauramisen takia kyyneleet valuu silmistä ja vatsalihakset kramppaamaan :D Kyllä tossa jo väsyy sen verran että nauraa paskoillekin kuville kuin hullu..

Pari viikkoa sitten rappukäytävässä tuoksui kyllä älyttömän hyvä pullantuoksu. Tänään tuoksui joku makea leivos tai piirakka.. Ärsyttää, haluan kanssa!

Ois noita kaikenlaisia kiva leipoa, mutta kun ei oo ketään jolle leipomuksia vois tarjota niin ne pitää syödä itse. Ja pakastimeenhan niitä ei voi laittaa..

Ois noita kaikenlaisia kiva leipoa, mutta kun ei oo ketään jolle leipomuksia vois tarjota niin ne pitää syödä itse. Ja pakastimeenhan niitä ei voi laittaa..

Lähetä poste restanteen minulle. Syön kyllä.

Huomenta.

Onpas se nyt keksinyt hienoa keliä alkaa pitää. Yöllä sataa lunta, jotta päivät saa kävellä maksimaalisessa loskapaskassa.

Pitäsköhän mennä johonkin pika-snabb-päätestiin. Semmoset unet päräytti ilmoille Hän-Mies. Unen avainsanat:

- Kahden käden lyömämiekka n. 20 sentin terällä
- Messi ja Xavi
- Elokuvateatterin tädille vittuilu kun pyysi lipuista sataa euroa
- sydämeen puukotus ja kaulan viiltäminen auki
- polvivaivan feikkaus

Guten Morgen Panzerwagen! Aamu valkeni valkoisempana, mutta iltapäivään mennessä ollaan jo polvia myöten sonnassa. Perjantain pulkkamäkikin peruuntui kun ei taida olla plussakelien jälkeen paljoa lunta mäessä. Höh. Tänään pääsee myös nujuamaan, aina on kiva se! :)

Sais kyllä tulla pakkaset takas..

On se ku koskaa ei oo hyvä.

Mä pyöräilin ainaki hyvin mielelläni plussa asteissa ja räntäsateessa. Ei kastunu yhtää, koska takkini on verenpitävä.

Löysin kuvan jossa Vesa laulaa onnittelulaulun kaikille Suomen mitalisteille ja kisaturisteille. Enkä tarkota niitä katsomossa istuvia!

Vesa on kuule laihtunut 30 kg! Luin lehdestä, että Vesa oli itse nähnyt tämän kuvan ja ajatellut, että ei halua että hänen lapsellaan on isä joka näyttää pystyyn nostetulta merilehmältä.

Back
Ylös Bottom