Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä mä kärsin siitä aina aika-ajoin, sanotaan nyt että muutaman kerran vuodessa. Nyt on just vähän haastavaa (huom sanavalinta, mikäänhän ei ole nykypäivänä vaikeaa tai vittumaista, ainoastaan haastavaa) aikaa ja cameltoe on kieltämättä aika katkeamispisteessä. Sen huomaa siitä että heräsin viime yönä kolmen aikaan miettimään työjuttuja ja samalla tunsin kuinka cameltoe natisi viimeisillään. Aiemmin jo kehuin että minusta ei olisi nyt laivamatkustajaksi, nyt ajattelenkin jo että tuommoinen terminaalihoito voisi olla nyt oikeinkin kohdallaan.

- - - Updated - - -

Mutta eipä siitä kukaan pääsee osaansa valitsemaan, siunattuja ovat ne jotka eivät ole joutuneet kantamaan tätä valkoisen heteromiehen raskasta manttelia.

Ja vaikka meillä ei ollutkaan internettiä, ei ollut mitenkään ankeata koska oli kuitenkin teksti-tv.

Johtuukohan se tuosta vanhaan hyvää tottumisesta, että mulla liikkuu tekti-tv taskussa joka päivä, retinamuodossa. Käytänkin sitä päivittäin.

kuva.webp

Mutta tarkennuksena vielä, mulla ei oo niinkään ongelmana tuo ennenaikainen cameltoe, ennemminkin niin että sitä pihistää viimeiseen asti kunnes on myönnyttävä siihen että kukaan ei kestä mahdottomia. Sitten kun se cameltoe viimein nassahtaa niin jälki onkin aika rajua.

Mutta eipä siitä kukaan pääsee osaansa valitsemaan, siunattuja ovat ne jotka eivät ole joutuneet kantamaan tätä valkoisen heteromiehen raskasta manttelia.

Ja se on kyllä nykypäivänä raskain kaikista mantteleista. Tosin tässä hommassa saa ja pääsee katteleen välillä mm. tissejä. Se korvaa kaiken.

edit. Myös seisomapissa hyvässä valkoisessa heteroseurassa voidaan laskea etuihin. Ei tuu sitä mielipahaa..

Viimeksi muokattu:
Johtuukohan se tuosta vanhaan hyvää tottumisesta, että mulla liikkuu tekti-tv taskussa joka päivä, retinamuodossa. Käytänkin sitä päivittäin.

katso liitettä 111500

Ei huono! Nyt täytyy sanoa että opin uutta, en oo ymmärtänyt hyödyntää retinaa noin jaloon tarkoitukseen. Heti käyttöön!

- - - Updated - - -

Ja se on kyllä nykypäivänä raskain kaikista mantteleista. Tosin tässä hommassa saa ja pääsee katteleen välillä mm. tissejä. Se korvaa kaiken.

Tissien katselu korvaa kaiken. Helio-pectus-sentrinen maailmankuva on valkoisella heteromiehellä sisäänrakennettu.

jalo tarkoitus.

Kyllä. Tuo on etenkin aamulla hyvin kätevä. Heräämisen jälkeen vielä pumpissa ei kovin paljoa pysty imemään informaatiota sisään, niin tuossa näkymässä ei ole mitään liikaa. Vain tärkeimmät uutisotsikot. Saa alottaa uuden bisnespäivän heti ajan hermolla.

Joo siinä aamupumpissa näkökenttä on vastaava kuin kahdensadan vauhdissa. Iso fontti ja hyvin rajallinen määrä pikseleitä. Saa retinakin välillä hengähtää.

- - - Updated - - -

Tää jätkä tulostaa vähän paperia. Mikä on päivän eväs?

Mielessäni pyörii hernekeitto. Siitä se riemu illalla repee.

Vähän kyllä houkuttelis kanaa Dragon special, tulisena.

tai sit tätä paskaa:
- Porsaanliha-inkiväärikastiketta (*, G, L, M)Ruis-riisiä (*, L, M)

edit. Hallilla olis vanha kunnon macaroni-box. Mutta. Nyt löyty:
- Vanhan ajan porsaanpaisti (vl,g)
- Paholaisen broileria (vl,g)

SEILEIKE CORDON BLEUTA REMOULADEKASTIKEELLA SEKÄ PERSILJAPERUNOITA

SAVUPORO- JUUSTOKEITTOA

SALAATTIBUFFET

HEDELMÄSALAATTIA JA KAARDEMUMMOKERMAVAAHTOA, KAHVI/ TEE

Epäilyttävä setti, eikös tuo mummovaahto ole vähän epäeettinenkin. Nyt kirskuu cameltoe jo todellä häjysti.
Ja SEILEIKE CORDON BLEUTA REMOULADEKASTIKKEELLA?

Ihan kuin joku Citroenin 80-luvun sporttimalli, ei se nimi siitä paskasta tee yhtään erinomasempaa.

Se on kyllä yks parhaista kuvista internetissä. Jos Vesan kuvia ei lasketa.

edittiä.

^ No on kyllä todella epäilyttävää paskaa. Mitä kaardemummokin sanois jos tietäis, että kaikenmaailman apinat lirputtaa sen kermavaahtoa puntti pullollaan. Pullollaan kolikoista. Noin euro nelkytsenttiä. Josta sisäisen devalvaation jälkeen käytössä on enää reilu kakskyt.

Samaa vaivaa. Fittan sentään kun ei nyt tuo seigarbaazzio oikein innosta. Mikä tässä nyt olisi oikea ratkaisu? Johonkin syötävään nää kolikot pitäisi saada vaihdettua.

Siinä ne ny on matofakörin avattar ja Vesseli saman tyylisuuntaukssen kuvissa. Hanhimetsälle menossa.

875276.gif

- - - Updated - - -

Mä oon niin hyvä! Tein äsken kirjan ilman tekstiä! Voisin antaa sen lahjaksi jollekulle.

Mäki voisin jaksaa lukea sen kirjan. Esitteletkö "sitä" joskus mulle?

Mun fantasia:

Sade vihmoo ikkunaruutua. Yksinäinen matkamies kulkee märissä vaatteissa vailla kortteeria. Vain vieno haitarimusiikki rikkoo sateen ropinan hartauden. Kulkija suuntaa kohti pientä majataloa josta musiikki kantautuu ja jonka ikkunasta näkyy valo sysipimeään iltaan.
Väsynyt kulkuri koputtaa oveen ja ei aikaakaan kun ovi aukeaa ja vastassa on uuttera kortteerin emäntä Irtakk. Kortteerin emännällä on punaiset posket ja lämmin hehku olemuksessa, liekö ollut juuri sämpylänpaistohommissa?
Mies esittäytyy: "Iltaa, olen Johny. Yösijaa ja pientä suuhunpantavaa vailla.. josko millään..?". "Sisälle sieltä, saat vielä kuolemantaudin siellä myterissä" vastaa hehkuva Irtakk.
Irtakk auttaa matkamieheltä märkiä vaatteita pois päältä. "Nyt menet ensin kuumaan kylpyyn että saadaan tuo vilu ja romuska sinusta pihalle" toteaa Irtakk päättäväisesti. Johnyllä ei ole muuta mahdollisuutta kuin totella. Vaikka Johnylla on niin nälkä että cameltoe on katketa ja silmät kiiluvat hänen nähdessään liedellä olevan lihapadan, silti hänen mielessään pyörii aivan jotain muuta kuin syöminen.

... jatkuu ensi numerossa

Back
Ylös Bottom