Saat "sen" vaikka lahjaksi.
Nimi-, syntymäpäivä- vai joululahjaksi?
Ajattelin vaan että kauanko pitää ortella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saat "sen" vaikka lahjaksi.
Nimi-, syntymäpäivä- vai joululahjaksi?
Ajattelin vaan että kauanko pitää ortella.
Uuh, se on aina mukava lukea, että joku pääsee tuulettaan kansivälystä. Ja vielä ilman syytä!
Mun fantasia:
Sade vihmoo ikkunaruutua. Yksinäinen matkamies kulkee märissä vaatteissa vailla kortteeria. Vain vieno haitarimusiikki rikkoo sateen ropinan hartauden. Kulkija suuntaa kohti pientä majataloa josta musiikki kantautuu ja jonka ikkunasta näkyy valo sysipimeään iltaan.
Väsynyt kulkuri koputtaa oveen ja ei aikaakaan kun ovi aukeaa ja vastassa on uuttera kortteerin emäntä Irtakk. Kortteerin emännällä on punaiset posket ja lämmin hehku olemuksessa, liekö ollut juuri sämpylänpaistohommissa?
Mies esittäytyy: "Iltaa, olen Johny. Yösijaa ja pientä suuhunpantavaa vailla.. josko millään..?". "Sisälle sieltä, saat vielä kuolemantaudin siellä myterissä" vastaa hehkuva Irtakk.
Irtakk auttaa matkamieheltä märkiä vaatteita pois päältä. "Nyt menet ensin kuumaan kylpyyn että saadaan tuo vilu ja romuska sinusta pihalle" toteaa Irtakk päättäväisesti. Johnyllä ei ole muuta mahdollisuutta kuin totella. Vaikka Johnylla on niin nälkä että cameltoe on katketa ja silmät kiiluvat hänen nähdessään liedellä olevan lihapadan, silti hänen mielessään pyörii aivan jotain muuta kuin syöminen.
... jatkuu ensi numerossa
Juu mä veikkaan että tässä kirjakerhossa vedetään harlekiiniä ihan livenä.
Mua kiinnostais tän speksit vähän paremmin:
- Vanhan ajan porsaanpaisti (vl,g)
Onko nimensä veroinen vai myydäänkö perus possukiissulia harhaanjohtavalla nimellä? Tekis mieli lihakastiketta, ihan perkeleesti. Semmosta pataa, jonkin verran pippurista. En oo ikinä saanu pataa.
Ja mikä on ruis-riisi!?
Harlekiini -osastollehan tässä on johdatus käyny. Nyt laitat lopun siitä tarinasta, että mitä sille Katrille tapahtuu. Johan se laitto kirjan kannet leviälleen, jääkö enää yömajan asukille mitään luettavaa?
Ruis-riisi on jotain riisiä missä on jotain ruis-jyviä seassa. Tai sit ne on muovia.
Possusta en tiedä vielä, raportoin kyllä kun ehdin ottaa pataan.
Jälkiraportti Putte Possun Vokotinpäiviltä:
Jotain aavistuksen irstasta ja ihrasta lihaa oli kypsytetty oikeen mureeks liemessä, jossa oli mausteena ainakin sipuleista keltanen ja valkonen. Oli jopa ihan hyvää. Lisäksi kanantissi oli kerrankin melko optimaalista noinniinku kuivuusasteelta, eli oli jumalattoman märkää, niinku lihan kuuluukin olla.
Nyt uskomaton loppurutistus työssä. Lopputulema muistuttaa viskositeetiltaan ja haluttavuudeltaan liian nopeasti sulatettua kanasalaattia kahdella hernekeitolla. Joten, nyt alkaa työpaikan iltapäivärynkytys. Ba-dum-tss.