Multa onnistu. Yllätyin itekkin, nukun kuin nuori Savolainen. Aerobinen kuntokin on sama, 2/3 check. Vielä lihakset.Melkein onnistuukin kymmeneltä nukkuminen jos vetäsee 2,5 tunnin nokoset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Multa onnistu. Yllätyin itekkin, nukun kuin nuori Savolainen. Aerobinen kuntokin on sama, 2/3 check. Vielä lihakset.Melkein onnistuukin kymmeneltä nukkuminen jos vetäsee 2,5 tunnin nokoset.
Kride "Strömsö" Krideläinen.Huomenta.
Minä nukuin kyllä pirun hyvin, vaikka uudelta tyynyltä en odottanutkaan mitään. Nukahdin samantien sängyssä ja heräsin 10min ennen herätystä virkeänä. Hyvin on muodostunut unirytmi.
...jonka rikon heti huomenna kun teen lyhyemmän työpäivän ja menen myöhempään duuniin.
Kride "Strömsö" Krideläinen.
Kaikki menee aina putkeen. Joku ruotsalainen on käsikirjottanu sun elämän.
Kride "Strömsö" Krideläinen.
Kaikki menee aina putkeen. Joku ruotsalainen on käsikirjottanu sun elämän.
Joo, Kride on hieno mies. Siitä tulee vielä jotain suurta (ei kuitenkaan lihavaa). Ehkä presidentti tai Ruotsin kuningas.
Ruotsi on mahdoton kieli. Ja jotenkin ei ole koskaan ollut edes samanlaista mielenkiintoa oppia sitä, vaikka siitä varmasti olis hyötyä. Jos nyt pitäis valita, niin olisin mielummin opetellut venäjää jo peruskoulussa. Ja mielellään nuoremapana, kuin 13v. Typerää ottaa uusi kieli mukaan tuossa vaiheessa, kun 90% on pahimmassa murrosiän kapinavaiheessa ja kiinnostuksen kohteina on mopot, tytöt ja kalja.
Mä kuulun visiin siihen 10 rosenttiin. Mua kiinnosti kalastus. Tai no kyllä mopotki ja tytöt, mutta semmosia mulla ei ollu. Virveli ja vene ja katiskoja oli!