Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä kokoiset ajattelit ottaa?Miksi kaikki silikonitissikeskustelut on punttimimmien puolella? Enkä saa sanua mitää.
Ens viikolla konsultaatioon!
Kuulin myös tuon rallin, ollaan oltu samalla taajuudella. Aikavitunsomaa.Radiosta tulee Zen Cafe - Todella Kaunis. Sopii kyllä tähän hetkeen ku mulkku perseeseen. Ja siis tietenkin miehekkäällä latinotavalla.
Toi noin toi eventa vois varmaan olla sun sugar daddy. Tai siis...eikusiis...no kyllä se voi.Eli kieli vaihtoon ja uus pappa. Lieneekö kuitenki mahdoton tehtävä... Ei kyllä yhtä mahdoton ku Prisma.
Toi noin toi eventa vois varmaan olla sun sugar daddy. Tai siis...eikusiis...no kyllä se voi.
Kuulin myös tuon rallin, ollaan oltu samalla taajuudella. Aikavitunsomaa.
Aamulehti - Monien suomenkielistenkin tekemä kielivirhe on nyt sallittu
Asiaa. Riittävän moni kun tekee virhettä, niin se hyväksytään kielioppiin.
Alkaa tuntumaan hyvältä. Aiettä.
Vituttaa kun kaikkensa yrittää antaa ja sitten onkin vaan tehnyt taas kaiken päin vittua.
Kaveri tuosta sanoi ja täytyy sanoa, että minun sieluun alkaa sattua tällaisten urpojen virheiden salliminen.
Onko eventa sunkin sugar daddy?
Juu näinhän se on, harmi että oli pitkät hiukset, menettänyt miehuutensa :D Ei tosin voi olla omat hiukset kun se on heinäkuussa ollut vielä sivuilta siili ja nyt sillä oli ruskeat 40+cm pitkät hiukset, samalla parta oli hävinnyt, olisko joku sairaus että karvoitus lähtee ? Pupillit oli kyllä kans lautasantennin luokkaa (selkeesti jotain käytetty, mut booze and drugs and rock'nroll) ja elehtiminen paikoin vähän erikoista mutta kyllä se saatana laulaa osas. Harmi että oli perkeleellinen jono nimmaritiskille ja mulla oli kiire ulos muun porukan luo niin en nimmaria saanut, vaikka Ralffi sanoi keikan aikana että sen jälkeen allekirjoitetaan tissejä, perseitä ja ihan mitä vaan mihin tussi tarttuu.Minähän sanoin, että Ralffi on ruåtsin kovin jätkä. Ei kahta sanaa.
Onko eventa sunkin sugar daddy?
Oon siikkerin sutenööri.