Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi kaikki silikonitissikeskustelut on punttimimmien puolella? Enkä saa sanua mitää.

Ens viikolla konsultaatioon!
Minkä kokoiset ajattelit ottaa?

Radiosta tulee Zen Cafe - Todella Kaunis. Sopii kyllä tähän hetkeen ku mulkku perseeseen. Ja siis tietenkin miehekkäällä latinotavalla.
Kuulin myös tuon rallin, ollaan oltu samalla taajuudella. Aikavitunsomaa.

Eli kieli vaihtoon ja uus pappa. Lieneekö kuitenki mahdoton tehtävä... Ei kyllä yhtä mahdoton ku Prisma.
Toi noin toi eventa vois varmaan olla sun sugar daddy. Tai siis...eikusiis...no kyllä se voi.

Kuulin myös tuon rallin, ollaan oltu samalla taajuudella. Aikavitunsomaa.

Ommeinaa, lähes yhtä somaa ellei somempaa kuin Kalle-Kustaa Korkin siskon kivekset. Mä oon aina miettiny sitä, että miten Kalle-Kustaan siskolla voi olla kivekset. Tarkoitetaanko tässä nyt niitä ulkoisia häpyhuulia vai ihan ehtoja kepeksiä? Ovatko häpärit ylikasvaneet? Vai onko lorun sisko transseksuaali?

Mitä on seksuaali? Lähdenpä tästä ottamaan selvää tästä päivän polttavasta kysymyksestä pystypunnerrustangon alle!

Facebook täynä taas noita facebookin lookback videoita, yritin iteki mutta mulla se ei anna tehdä sitä :D ei vissii oo mitää jännää ku poistellu joskus jotai vanhoja kuvia ja tilapäivityksiä :D

Aamulehti - Monien suomenkielistenkin tekemä kielivirhe on nyt sallittu

Asiaa. Riittävän moni kun tekee virhettä, niin se hyväksytään kielioppiin.

Alkaa tuntumaan hyvältä. Aiettä.

Kaveri tuosta sanoi ja täytyy sanoa, että minun sieluun alkaa sattua tällaisten urpojen virheiden salliminen.

Päivä lienee plusmiinusnolla. Työt ok. Selkä niin kipeä, että itkettää. EMP:n paketti tuli ja kaikki tilaamani tuotteet olivat juuri sopivia. Sitten soitettiinkin ja kerrottiin mitä kaikkea olenkaan taas mokannut ja töpännyt. Väsyneet itkut keittiön lattialla. Sitten olikin leivät valmiita uunista otettaviksi. Voita (oikeaa) ja kylmää maitoa. Ehkä minä selviän. Vituttaa kun kaikkensa yrittää antaa ja sitten onkin vaan tehnyt taas kaiken päin vittua.

Vituttaa kun kaikkensa yrittää antaa ja sitten onkin vaan tehnyt taas kaiken päin vittua.

Eihän tommoseen oikeen osaa mitään sanoo, mutta tässä video söpöstä koirasta (jos ei vituttais kolmeenkytäneljään sekuntiin!):

Tosin ihmisääni taustalla alkaa pidemmän päälle ottamaan hermosta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hehe. Olipas hiukset komeasti pipon jäljiltä, kun äsken himaan tullessani peiliin vilkaisin. Jos tämän näköisenä olen paltsussa ollut, tiedä mimmoisena keikarina ovat pitäneet. Tosiaalta sopii kyllä hyvin ammattiin. Hiustenkasvatusprojekti siis etenee. Ensi viikolla joutuu varmaan käymään parturissa. Eipä ole sitäkään tullut tehtyä varmaan kymmeneen vuoteen.

Kairalle tsemppiä. Jos yhtään lohduttaa, olen minä varmasti kiireissäni töpeksinyt paljon pahemmin ja enemmän. Katastrofi luultavasti tulossa, mutta antaa tulla.

Rupes vaan enemmän tylsistyttää ku yritti saada kavereita käymää nopee jossai, ei sit. Onkohan ne vittuuntuneita meitsiin (tuskin oikeesti mut joskus tulee sellanen ajatus et vaivaa päätä) :D

Minähän sanoin, että Ralffi on ruåtsin kovin jätkä. Ei kahta sanaa.
Juu näinhän se on, harmi että oli pitkät hiukset, menettänyt miehuutensa :D Ei tosin voi olla omat hiukset kun se on heinäkuussa ollut vielä sivuilta siili ja nyt sillä oli ruskeat 40+cm pitkät hiukset, samalla parta oli hävinnyt, olisko joku sairaus että karvoitus lähtee ? Pupillit oli kyllä kans lautasantennin luokkaa (selkeesti jotain käytetty, mut booze and drugs and rock'nroll) ja elehtiminen paikoin vähän erikoista mutta kyllä se saatana laulaa osas. Harmi että oli perkeleellinen jono nimmaritiskille ja mulla oli kiire ulos muun porukan luo niin en nimmaria saanut, vaikka Ralffi sanoi keikan aikana että sen jälkeen allekirjoitetaan tissejä, perseitä ja ihan mitä vaan mihin tussi tarttuu.

Voihan hitsiläinen sentään. Uudet pohjat "vuoden paskin reeni" -kategoriassa. Hyvä puoli on se, että tästä ei voi kun parantaa. Tai sit tehdä uudet pohjat. Mutta voi veljet kylläpä oli cameltoe-mirkkua liikenteessä.

Back
Ylös Bottom