Sellainen hyvänlaatuinen vitutus
Lily Allen - Fuck You (Annie Nightingale And Far Too Loud Remix) - YouTube
Ah, vitutus häviää kummasti, koska Lily :haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellainen hyvänlaatuinen vitutus
Lily Allen - Fuck You (Annie Nightingale And Far Too Loud Remix) - YouTube
Kyllä siellä taitaa olla reikä sielä pankkitilin pohjalla. Kysyppä ens kerralla pankin tädiltä, että saatko varmistaa, ettei siellä vaan olis mitään reikiä kun rahat häviää ihmeellisesti.
Mä voisin oikeastaan haastaa sen tädin oikeuteen, jos ei se tiedä minne ne rahat häviää.
Minä en oikein saa mistään muusta mitään irti kuin nujuamisesta. Se on kivaa ja sitä voisin tehdä pelkästään, kun vaan joku maksaisi mun vuokrat ja muut juoksevat kulut. Töissäkin toki tulee onnistumisia ja kivoja hetkiä, pääsääntöisesti mulla on nyt tosi vaihtelevasti eri opetusryhmiä oman luokkani lisäksi, mikä on tosi hyvä. Kaikki ryhmät on melkoisen kivoja vieläpä. Mutta ei tuu semmosta suurta onnistumisen iloa ollenkaan. Ärsyttää vaan ja vituttaa kaikki.
Huomenta.
Onneksi ei ole kuin palaverissa istumista tänään, niin ei haittaa vaikka on snadit domssit selässä ja forkuissa. Palavereissa voi nukkua domssit pois.
Mimmoisissa palavereissa sä oikein käyt. Epäilen ettei katsottaisi kovin hyvällä, jos pöytään nojaillen nukkuisin tänään iltapäivällä :D
Vähän rankempaa huumoria. Aukesko?
Hmmm. Voisin kokeilla tänään ymmärtääkö muut rankempaa huumoria. Taidan ottaa paltsuun torkkupeiton mukaan ;)
Huomenta.
Onneksi ei ole kuin palaverissa istumista tänään, niin ei haittaa vaikka on snadit domssit selässä ja forkuissa. Palavereissa voi nukkua domssit pois.