Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen idealisti ja mietin usein mikä olisi kaikkien puolesta parasta. Töissäkään ei ole suurta mielekkyyttä koska kaikki firmat myyvät identtistä välttämättömyyshyödykettä jonka ainoa ero on max 10% hintaero. Koko touhu on oikeastaan ihan turhaa.

Lopputulos tietysti on että paras olla kyyninen paska ja fuck the rest.

Kyllä siellä taitaa olla reikä sielä pankkitilin pohjalla. Kysyppä ens kerralla pankin tädiltä, että saatko varmistaa, ettei siellä vaan olis mitään reikiä kun rahat häviää ihmeellisesti.

Mä voisin oikeastaan haastaa sen tädin oikeuteen, jos ei se tiedä minne ne rahat häviää.

Noni.
Oikein, oikein hyvää yötä kaikille angsti-Pirkoille ja penaali-Anteille. Ja Katrille/Annille finaaliin...

Mä meen ny nukkumaan, jotta voin toimia huomisenkin päivän vaseliinina kapitalismin rattaissa.

- - - Updated - - -

Mä voisin oikeastaan haastaa sen tädin oikeuteen, jos ei se tiedä minne ne rahat häviää.

Juu, ja kyllä sillä yks reikä pitäs löytyä. Onhan se sullakin, sitä jotkut kutsuu lompakoksi. En tietenkään minä.

Ekalla luokalla selitin luokkatoveri-Katrille, että suojelen häntä koska olen ympäristönsuojelija ja hän kuului ympäristööni. Mistä lieneekään tullut just nyt mieleeni tuo tapaus...

Olitko juuri katsonut Eraser - suojelija? Oli ne kovia leffoja. Filee alkaa olla kypsä, ei muuta kun syömään!

Huomenta. Kylläpä vitutti eilen istua kotona ja miettiä, että siellä ne muut on painimassa. Huomenna ois jo ihan tosi kiva olla siinä kunnossa, että kevyesti menis pyörimään. Lauantai lähestyy... jänskää!

Huomenta vaan. Tänään tuleekin vähän pidempi päivä, kun täytyy kokoukseen mennä klo 15. Oi voi, miksei se voi olla aamupäivästä tai keskellä päivää. Ikäviä tuollaiset loppupäivän palaverit. Ei viitsinyt tulla myöhempään töihinkään, kun olin hereillä jo 15 minuuttia ennen herätyskelloa.

Minä en oikein saa mistään muusta mitään irti kuin nujuamisesta. Se on kivaa ja sitä voisin tehdä pelkästään, kun vaan joku maksaisi mun vuokrat ja muut juoksevat kulut. Töissäkin toki tulee onnistumisia ja kivoja hetkiä, pääsääntöisesti mulla on nyt tosi vaihtelevasti eri opetusryhmiä oman luokkani lisäksi, mikä on tosi hyvä. Kaikki ryhmät on melkoisen kivoja vieläpä. Mutta ei tuu semmosta suurta onnistumisen iloa ollenkaan. Ärsyttää vaan ja vituttaa kaikki.

Kuulostaa vähän samanlaiselta tilanteelta kuin itsellä. Kaikki on periaatteessa paremmin kuin hyvin, mutta silti vain jokin kaihertaa. Toki tässä tämä yksi arkeen kuuluva asia ahdistaa välillä enemmän tai vähemmän, mutta en usko sen olevan syy ongelmaan. En minäkään silti vastustaisi, jos joku maksaisi lyhennykseni, vastikkeen ja elättämiseni. Varmasti keksisin paljonkin mielekästä tekemistä, jolla pitäisin mielen virkeänä.

Huomenta.

Onneksi ei ole kuin palaverissa istumista tänään, niin ei haittaa vaikka on snadit domssit selässä ja forkuissa. Palavereissa voi nukkua domssit pois.

Huomenta.

Onneksi ei ole kuin palaverissa istumista tänään, niin ei haittaa vaikka on snadit domssit selässä ja forkuissa. Palavereissa voi nukkua domssit pois.

Mimmoisissa palavereissa sä oikein käyt. Epäilen ettei katsottaisi kovin hyvällä, jos pöytään nojaillen nukkuisin tänään iltapäivällä :D

Mimmoisissa palavereissa sä oikein käyt. Epäilen ettei katsottaisi kovin hyvällä, jos pöytään nojaillen nukkuisin tänään iltapäivällä :D

Vähän rankempaa huumoria. Aukesko?

Tosin tällä kertaa ei ole puheenjohtajavastuuta, niin voin hyvinkin vetää lepiä ja vain huikkailla kommentteja väleihin.

Mjau mjau. :zzzz: Varmaan oon pyöriny yöllä taas kuin pesukoneen rumpu, mutta 9 h unet. :haart:

Huomenta.

Ei yhtään palaveria tänää. Koneella pistäis työstää matskua. Mut pakkis.

- - - Updated - - -

Korjataan, mut nettiauto, google maps, ampparit, netti

Yleinen sinkkuketju (HUOM! Vain retinapoikamiehet saavat kirjoittaa)

Back
Ylös Bottom