Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minua muuten eilen pyydettiin rakastelemaan eli ns. nussumaan.
Judo mielessä kieltäydyin.
Mielestäni oikean ratkaisun tein.
Tuleepa mielenkiintoisia tuntemuksia jalkoihin, kun istuu 20min kyykyssä.
30/30-haaste. 30min pohjakyykyssä kuukauden ajan joka päivä. Pitäis parantua liikkuvuuden, mua on alkanut huolestuttaan kun lonkat kipeytyy välillä ja selkäkin pyöristyy jos ei ole skarppina. Liikkuvuus toisinsanoen huonontunut, mutta niin voi käydä jos laiminlyö kaikenlaisen lihashuollon vuodeksi. Polviin vähän pisti tuon jälkeen ja penikat meinaa räjähtää kuin nakki veteen.Olit salilla yksin ja jäit kyykyssä pohjaan siihen asti, kunnes joku tuli jelppimään?
Kevyttä liikuntaa on esim. kolaaminen. Sitä herkkua kohta tiedossa!
Kevyt liikunta on esim. kävely kauppaa.
Raskas liikunta on mm. kaupasta takaisin -farmarikävely (2 * 24 Koff kannossa).
30/30-haaste. 30min pohjakyykyssä kuukauden ajan joka päivä. Pitäis parantua liikkuvuuden, mua on alkanut huolestuttaan kun lonkat kipeytyy välillä ja selkäkin pyöristyy jos ei ole skarppina. Liikkuvuus toisinsanoen huonontunut, mutta niin voi käydä jos laiminlyö kaikenlaisen lihashuollon vuodeksi. Polviin vähän pisti tuon jälkeen ja penikat meinaa räjähtää kuin nakki veteen.
Ei tilanne oo mikään toivoton, mä pääsen tempausvalaan varpaat seinässä ilman että mikään osa kropasta osuu seinään, mutta kokeillaan nyt mitä tämä tekee. Lonkka menee välillä jumiin, tein vetoja polven alta joskus marraskuussa(?) ja toinen pinna oli mutkalla räckissä, niin se veti toisen puolen lonkasta aivan umpisolmuun ja koko ruodon kieroon. Kun seisoi normaalisi paikallaan oli toinen jalka huomattavasti edempänä terveeseen puoleen nähden.Kyllä suosittelen paikantamaan ongelmakohtia ja keskittymään niihin kohdistetusti. Sitten vaikka telkkarin edessä 10min kyykistelyä iltaisin, kunhan ensin vähän availee jäykimpiä kohtia että on luontevamman tuntuinen olla. Koroke kannan alle, niin penikat ei oo niin tulessa. Nilkkaan et saa kuukaudessa tarpeeksi liikkuvuutta, että pääsisit kunnon täyskyykkyyn. Mutta onnea matkaan, liikkuvuuden parantaminen voi olla ihan saatanan turhauttava jos ei tiedä mitä tekee.
Suosittelisitko beginner siis hierontaa venyttelyn sijasta? Itselläni vasen lapa niin jumissa, että se haittaa myös rintalihaksen ja olkapään oikeanlaista toimintaa.Kyllä suosittelen paikantamaan ongelmakohtia ja keskittymään niihin kohdistetusti. Sitten vaikka telkkarin edessä 10min kyykistelyä iltaisin, kunhan ensin vähän availee jäykimpiä kohtia että on luontevamman tuntuinen olla. Koroke kannan alle, niin penikat ei oo niin tulessa. Nilkkaan et saa kuukaudessa tarpeeksi liikkuvuutta, että pääsisit kunnon täyskyykkyyn. Mutta onnea matkaan, liikkuvuuden parantaminen voi olla ihan saatanan turhauttava jos ei tiedä mitä tekee.
Minä suoittelen ainakin hierontaa. Hieroja saa kuitenkin paikallistettua todellisen jumikohdan ja jynssättyä sitä sekä sen ympärillä olevia paikkoja.Suosittelisitko beginner siis hierontaa venyttelyn sijasta? Itselläni vasen lapa niin jumissa, että se haittaa myös rintalihaksen ja olkapään oikeanlaista toimintaa.
Suosittelisitko beginner siis hierontaa venyttelyn sijasta? Itselläni vasen lapa niin jumissa, että se haittaa myös rintalihaksen ja olkapään oikeanlaista toimintaa.