Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin se katsos on. Toisilla ei oo töitä olleskaan ja toiset ei ehdi pitää edes lomiaan. Totuttele siihen.

Ei siin mitään kun olis ollu lomasuunnitelmia. Ja hyvin valitettavaa et jotkut on työttömänä, mut se ei nyt liity tähän mitenkään.

Herra on nyt kyllä pahasti erehtynyt henkilöstä. Ensinnäkin voimme lähteä liikkeelle siitä ettei minulla ole minkäänlaisia fetissejä mereneläviin.

Jahas mutta minä olen kurssilla josta valmistutaan delfiinien hoitajaksi, mitäs siihen sanot?

Ja sitten toisenlaista asiaa: joudun helvettiin. Söin pannukakkua ja mansikkahilloa, sehän maistuikin aivan perkeleen hyvältä. Kesä lähestyy ja dieetti porsii.

jumppa-aika! :)

ding ding ding ding ding ding ding ding ding ding weeeee got a winneerrrrrrr! Ding ding ding

animated-siren-gif-animated-siren-gif-animated-siren-gif-drudge-report.gif

- - - Updated - - -

näkispä tissit näkispä tissit näkispä tissit

Status report: Itämainen broilerivuoka oli kyllä niin persereiästä reväistyn makuista, että ens kerralla meen takareisikaaribaariin vaikka sielä tarjoiltais mitä syötäväksi kelpaamatonta fitnessruokaa.

Itsehän söin maalaistyyliin (palanutta) tehtyä jauhelihapihviä, perunamuhennosta (felix), marinoitua sipulia&karpaloa (Puolasta tuotua, ihmiskusella kasvatettua). ihankuoisvähänkakkahätä

Minun marssimusiikin kuuntelulle naurettiin juuri äsken. Siitä huolimatta WebSpotify on kiva juttu. Sen avulla yhteiskuntaopin kokeen tekeminen oli melkein antoisaa.

Jotain marssimusiikkia tässä nyt tarttis itekin, tai auringonpaistetta. Aurinkoo olis kyllä ulkona, mutta ei täältä paskan keskeltä mihinkään ulos nyt lähdetä. Hmm.. Kuinkakohan kovaan känniin ittensä pystyis salaa juomaan täälä, kysyy nimimerkki "Edelleen-Epätietoinen-83"?

edit. Kuppi kahvia, keksi...

Kyllä mä veikkaan että yllättävän rajussa humalassa pystyisi olemaan töissä ilman että kukaan muu huomaa. Ainakin niin että omasta mielestä kukaan muu ei huomaa. Kossupullo päivän mittaan?

- - - Updated - - -

Mä haen kans kahvia mutta ei true-bodari mitään lasten keksejä ala mussuttamaan (ei muistella pannaria).

Viikonloppuna paljua, kaljaa, viinaa sekä hyvää ja kallista viiniä(eltimppa :D)!! Ei oo uuveen jälkeen tullu kuningasta maisteltuakaan, joten lauantaina ollaan taas jännän äärellä, että miten se pärähtää!

Onneksi en ole true-bodari, vaan wannabe-bodari, joten sain nielaistua kaksi (2) suolakeksiä ja yhden (1) domino-keksin. Ja kunnon buli-Mikon tavoin kävin äsken sormettamassa kurkkuani vessanpytyn äärellä, eli sain nauttia mausta ja keksin tekstuurista suussani ilman kaloreiden vaikutusta maalliseen ruumiiseeni. Jolle kylläkään kreikkalaispatsaatkaan eivät vedä vertoja. Paitsi meischelssonin osalta.

Back
Ylös Bottom