Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen oli muuten maitokaupassa yhdet takareidet. Hänellä oli ostoskärryissä kaks lavaa ermannia.

- - - Updated - - -

Hyppään ikkunasta just. Eiku vittu, ykköskerros... no katolta sitte! Jumalauta. Paha akka ollu taas äärettömän ilkeänä.

Kerro lisää.

Täälä on ihmisillä pahana tapana jättää asiat roikkumaan tollalailla että täyty useasti vaatia selvennystä.

Kerro lisää.

Täälä on ihmisillä pahana tapana jättää asiat roikkumaan tollalailla että täyty useasti vaatia selvennystä.

Heti käy kuumana kun ei oo kotona jäälinnassa.

Nää erkkaluokkapäivät on aina mahtavimpia. Tollaset vittusaatananperkelettä huutavat nyrkit pystyssä heiluvat pikkuset on aina yhtä rentouttavia. Pikkuusen rankempi päivä. Ja huomenna uusiksi. Ajattelin kotiin päästyäni karjua hetken sohvatyynyyn.

Ampukaa mut saatana! Itse olen tänään joutunut toimimaan lähes Kairan tehtävän vastakohtana. Käyntikorttiini voisi lisätä titteliksi kävelykepin.

Minä vetäisin heti niitä nokkaan. En kestä minkään ikäisiä apinoita. :)
Toki se ei ole meriitti työnhaussa.

E: ja vanhemmille sama kun tulevat vinkumaan.

Apinat on kyllä rasittavia. Ja läskit. Ja rumat ihmiset. Ja köyhät. Voi vitun rumat, läskit, köyhät apinat, mä haen nyt kahvia, en banaania. Ja haen kävellen koko 20 metrin matkan, ettei musta tuu läskiä. Rumuudelle en voi mitään. Köyhyydelle mahtaisin, mutta minkäs teet kun on tämmösen ihmisen menot ja tulot.

Kahvituntia odotellessa yksi raaceri.

freebiker_%u00252Bducktail964_2.webp

Mä voisin haluta omaan mopediin myös tommosen keltasen lampunlasin. Täytyyki ruveta suunnittelemaan.

Eikö joka naisella oo tommoset vaikka ei oo mopoakaa?

Osta tommonen takki, nahkatakki.

Nää erkkaluokkapäivät on aina mahtavimpia. Tollaset vittusaatananperkelettä huutavat nyrkit pystyssä heiluvat pikkuset on aina yhtä rentouttavia. Pikkuusen rankempi päivä. Ja huomenna uusiksi. Ajattelin kotiin päästyäni karjua hetken sohvatyynyyn.

Oletko harkinnut ehdollistamista? Sitähän koko kasvatus ja yhteiskunta periaatteessa on, mutta noin niinkuin kirjaimellisesti. Hyvästä käytöksestä palkintona, huonosta sähköä tai sitruunaa silmään.

Apinat on kyllä rasittavia. Ja läskit. Ja rumat ihmiset. Ja köyhät. Voi vitun rumat, läskit, köyhät apinat, mä haen nyt kahvia, en banaania. Ja haen kävellen koko 20 metrin matkan, ettei musta tuu läskiä. Rumuudelle en voi mitään. Köyhyydelle mahtaisin, mutta minkäs teet kun on tämmösen ihmisen menot ja tulot.

Myötätuntoa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä voisin ostaa tuommoset ajohousut ensi kesäksi.

Jos naisella on omien sanojensa mukaan ajohousut, ei mulla tuu kyllä millään kulkupelillä ajeleminen ensimmäisenä mieleen. Varmaan johdotusvika.

- - - Updated - - -

Myötätuntoa.

Ei pysty töissä tsekkaan äänien kanssa, joka varmaan on olennainen osa kokemusta, joten joutuu säästään iltapalan lomaan kotio tän!

Eikö joka naisella oo tommoset vaikka ei oo mopoakaa?

Osta tommonen takki, nahkatakki.

No on mulla tommoset, mutta sais hyvän syyn ostaa uudet. Ja nahkatakkikin löytyy, mutta pitäis kyllä hommata ihan semmonen arkikäyttöönkin.. Hmm.. Hirveesti rahanmenoa tiedossa.

Perskeles, olin liiankin tehokas töissä. Piti tehdä muutos yhdelle sopimukselle, ohjelmalle lipsahtikin parametriksi n. 9000 asiakasta.

Pikkumoka.:D

Back
Ylös Bottom