Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän sitä sitte... Välivuosi koulusta otettu, jotta saa pään selväksi.
Mutta vokotille tars olla suomenkielellä..Mää voi käänttä sul jos se helpottasis. San vaa reippaste ain ku tarvi.
Sää voisit ny ostaa sanakirjan, ettet tunne ittees ulkopuoliseksi.
Ei ihan hetkeen nähdä minua vielä minkään vallan pikiineissä julkisissa tiloissa... (kyllä, erittäin itsekriittinen olen) mutta kiitos, pitää pitää mielessä tuommoset vesiputoukset kun sinne maille on asiaa
E: viimeksi reilu vuosi sitten joulun maissa olin Vuokatissa kylpylässä moisen alla ja olihan se ihan jees![]()

Pitää tehdä äkkiä paltsunaamari ja nyökytellä asiantuntevasti.
Hah. Perus tämänvoorumin nainen. Olitko katinkullassa? Sielähän ollaan ihan älästi!
Mä en pystyisi ikipäivänä mennä sinne. Tietyistä reaktioista johtuen.
Mulla oli lohta kookosmaidossa, pinaatilla, seesaminsiemenillä ja riisillä.

Huh kiitos
Jos noilla ei selviä niin ei millään. No niin ystävät, de facto ja haistakaas vittu minä tästä sukellankin paperipinon kanssa kohti tuntematonta. Jonkun tarvii ottaa vähän roolia ja hoitaa nää hommat ja pitää talouden rattaat pyörimässä.
Jos minusta ei kuulu enää ikinä niin olen saanut fudut ja osoitteena Irtakkin yömaja, Ääsjoki. Siellä ei Wlania.
Jen Selter elää jokaisen puntimimimin unelmaa. Instagram herutuksista ura
http://pagesix.com/2014/01/22/curvy-instagram-star-selter-gets-bi********s-deal/