Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt täälä kuuluu livenä melko voimakkaasti suur-eteläsuomen murre. Taidan hakee orastavaa nälkää helpottaakseni AutoBaarista paskaa suun täydeltä.

- - - Updated - - -

Mitähän sitä sitte... Välivuosi koulusta otettu, jotta saa pään selväksi.

Melkonen rapeli.

Mää voi käänttä sul jos se helpottasis. San vaa reippaste ain ku tarvi.
Mutta vokotille tars olla suomenkielellä..

- - - Updated - - -

Kyllä se rapeli aina selvän päivän voittaa.

- - - Updated - - -

Mä teen aina rapelissa niin että rakentelen olkkarin lattialle semmosen pesän tyynyistä ja vieraspatjasta ja kaikesta semmosesta hyvästä pesänrakennusmateriaalista. Sieltä mä vakoilen toisella silmällä televisiota ja pidän puhelimet visusti kiinni. Kokonaan kiinni ettei jää jälkeä jos joku vaikka yrittää tavotella. Siinä pesän reunoilla on sitten hyvä olla vissyä ja limpparia ja ehkä jotain suolapalaa. Joskus jos oikein peljättää vielä illansuussakin niin sitten ehkä yks varovainen keskiolut. Iltasella sitten kauppaan kun on rauhallisempaa ja voi perkules jos sinne sattuu joku jonka tuntee niin karmeelta tuntuu!

Mä oon kyllä vääntäny jo töitä tän aamun aikana enemmän ku koko viikolla yhteensä. Pitäsköhän sitä ruveta himmaileen pikkusta hiliaa, huomenna kun kuitenkin on jo perjantai. Vituttais jos menis viikonloppu pilalle näiden ylikierrosten takia. Mutta eiköhän niitä kierroksia nosteta vielä muutama tunti, jolloin saadaan koko kone tukahdutettua hirvittävän raskaan penkkipunnerrustangon alle.

^Mäki oon tehny tänään koko ajan. En oo norkoillu, ku ehkä puolituntia yhteensä.

Sää voisit ny ostaa sanakirjan, ettet tunne ittees ulkopuoliseksi.

Onneks mun koneeseen on asennettu google ja googlekääntäjä. Käytän sitä jos tarviin.

Ei ihan hetkeen nähdä minua vielä minkään vallan pikiineissä julkisissa tiloissa... (kyllä, erittäin itsekriittinen olen) mutta kiitos, pitää pitää mielessä tuommoset vesiputoukset kun sinne maille on asiaa :)

E: viimeksi reilu vuosi sitten joulun maissa olin Vuokatissa kylpylässä moisen alla ja olihan se ihan jees :)

Hah. Perus tämänvoorumin nainen. Olitko katinkullassa? Sielähän ollaan ihan älästi! :hyper:
Mä en pystyisi ikipäivänä mennä sinne. Tietyistä reaktioista johtuen.

Juu nostetaan jenkaa vielä hetki, tussahtaa sitten komeemmin. Musta tulee ihan kohta paltsumies, ei oo kuin satasivua lukematonta aineistoa mistä keskustellaan. Pitää tehdä äkkiä paltsunaamari ja nyökytellä asiantuntevasti.

Pitää tehdä äkkiä paltsunaamari ja nyökytellä asiantuntevasti.

Tonninseteli-ilme tehoaa aina. Nimim. kokemusta on.

Ja hirvittävää paskaa muuten joutuu kitusiinsa ahtamaan lounaaksi tänään:

Porsaanleike ja ananasta (L, M)Tomaatti-chilimajoneesia (G, L, M)Ranskalaisia perunoita (G, L, M)
Pannukakkua, Mansikkahilloa (G, L, M)

Vois melkein jopa sanoa, että yök en syö.

Wiittaa Hawaijin leikkeeseen --> ananas

Kerro äkkiä vielä joku absurdi täkysanalista millä pääsee tilanteesta kuin tilanteesta, alasta/aiheesta riippumatta.

- - - Updated - - -

5 minuuttia

Hah. Perus tämänvoorumin nainen. Olitko katinkullassa? Sielähän ollaan ihan älästi! :hyper:
Mä en pystyisi ikipäivänä mennä sinne. Tietyistä reaktioista johtuen.

Katinkullassapa hyvinkii, mutta mitään nakuilua en nähnyt, että kukaan olis harrastanut saati, että itse olisin moiseen irstauteen langennut... mitä nyt hieman hankaluuksia pitää uikkarit paikallaan mainitun vesiputoussuihkun alla :D

- Kontribuutio
- de facto
- Alleviivaisin tästä
- nimenomaan
- olettaisin näin
- en ole varma
- mutta otan selvää
- en tiedä
- VITTU
- se olet muuten sinä joka haistaa vitun tässä
- kiitos
- hei

- - - Updated - - -

Mulla oli lohta kookosmaidossa, pinaatilla, seesaminsiemenillä ja riisillä.

Epäreilua sanon ma. Toiset saa syyä herkullista bodyruokaa ja toiset jotain stnan paneroitua paskaa ranuilla.

Huh kiitos

Jos noilla ei selviä niin ei millään. No niin ystävät, de facto ja haistakaas vittu minä tästä sukellankin paperipinon kanssa kohti tuntematonta. Jonkun tarvii ottaa vähän roolia ja hoitaa nää hommat ja pitää talouden rattaat pyörimässä.
Jos minusta ei kuulu enää ikinä niin olen saanut fudut ja osoitteena Irtakkin yömaja, Ääsjoki. Siellä ei Wlania.

Huh kiitos

Jos noilla ei selviä niin ei millään. No niin ystävät, de facto ja haistakaas vittu minä tästä sukellankin paperipinon kanssa kohti tuntematonta. Jonkun tarvii ottaa vähän roolia ja hoitaa nää hommat ja pitää talouden rattaat pyörimässä.
Jos minusta ei kuulu enää ikinä niin olen saanut fudut ja osoitteena Irtakkin yömaja, Ääsjoki. Siellä ei Wlania.

Joo, varauduthan siihen esineellistämiseen. Tervetuloa kuitenkin, kyllä sua varten on sitten voileivät tehtynä valmiiksi.

Mä oon nähny Johnnystä kuvia. Hänenä pitäisin esineellästämistä kohteliaisuutena. Jopa ansaittuna.

Mitenkä kotikonsteilla viisaudenhampaan kipua pystyy lievittämään, ens viikolla aika lekurille. Ja särkylääkkeet ei auta oikein.

Kivun lievittämisestä en tiedä mitään, koska itse en harrasta.

Mutta. AMK-ruokalan muutama takareisikaari käänsi tämänkin lounaan plussan puolelle, sen lisäksi, että sain eteeni etelänhetelmäistä kanakastiketta ja ruisriisiä. Ei tarttenu paneroitua tuotetta imeskellä.

Hyppään ikkunasta just. Eiku vittu, ykköskerros... no katolta sitte! Jumalauta. Paha akka ollu taas äärettömän ilkeänä.

Back
Ylös Bottom