Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tai töihin. Työ tekee vapaaksi.

- - - Updated - - -

Mulla on seinällä neukkulan tapaan juliste työn sankari toveri Johnysta.

Se on tosin puoliksi eventan sjmv-julisteen alla.

Innoitusta tuovat molemmat.

Noh omaa vaatimatonta sarkaanihan minä vain.. Elkääs minusta, kyllä minä jaksan. Ei tehdä numeroa tästä minun raatamisesta.
Minulla on Eventan sm-juliste seinällä.

Just nyt katselussa kuinka seeprat tappelee ja parittelee, eli BBC:n Afrikka-sarja episode 5.
:5:

Hieno sarja, oli pakko herätä su aamuna 0800 kattomaan.

77131_10151777267246362_127726206_n.webp

Onkohan Vokotti joutunut kiperälle komennukselle ja retinanperkeleestäkin on akku hyytynyt pakkasessa kun on niin hiljasta..? Eikös se Vokotin työnantaja ollut Leskien Lohtu Oy Ab?

- - - Updated - - -

No onneks en laittanut sitä runkkausvideota, olisi vielä suolikin tyhjentynyt sinne housuihin.

Rakastelu on silloin sopivan kiihkeää kun se päättyy suolen tyhjentymiseen.

Tuo on totta. Mä olen ehdollistunut kuin Pavlovin koira siten että jos jossain vielä kuulen sekunninkin pätkän piirtoheittimen hurinaa niin nukahdan siihen paikkaan. Ehdollistuminen alkoi jo peruskoulussa, paheni lukiossa ja armeija aikaan se muuttui täysin hallitsemattomaksi. Jos jotenkin satun olemaan vielä sekunnin jälkeen hereillä niin siihen ääneen nukahdan varmasti kun niitä kalvoja selataan siinä kansiossa ja kuuluu semmonen jännä litinämäinen kahina.

heitin.webp

Viimeksi muokattu:
Powerpointissa vituttaa se niitten vehkeitten rassaaminen ennen spektaakkelia, piirtoheitin on kuin venäläinen sotakone, kenttäkelpoinen kaikissa olosuhteissa.

Ja sitten luetaan ääneen se teksti siitä seinältä. Heh heh!

Karmea ajatus että pitäis mennä luennolla. T: Univ. Dropout

"Kolmeszataa kiloa läszkiä lähtee nyt!", nimittäin KOTIO viettään ansaittua lepopäivää... Eikä sitä läskiä ole kun 89,7 kilogrammaa. Eikä siitäkään läskiä ole kun kakssataa grammaa poskissa.

Onkos näissä nykyajan rämpylöissä sitten äänikin mukana? Työn orja lähtee nyt uimaan. Pissaan altaaseen.

- - - Updated - - -

Mulla on sitten ovela ilme siinä kun suhuuttelen siinä kuntouimareiden keskellä

Onkos näissä nykyajan rämpylöissä sitten äänikin mukana? Työn orja lähtee nyt uimaan. Pissaan altaaseen.

- - - Updated - - -

Mulla on sitten ovela ilme siinä kun suhuuttelen siinä kuntouimareiden keskellä

Jonka jälkeen itse vahingossa (tai tahallisesti) hörppäämään vettä suuhun.

Mun tylsyys loppui, kun pääsin luennolta pois. Mitään ei kyllä oo niin kamala kuunnella ku huonoa puhujaa.

Yliopistolla laskin kerran, että puhujana toiminut proffa päästi suustaan 10 minuutin aikana yli 60 kertaa jonkun seuraavista äännähdyksistä: "hhmmm... ööö... mmmm... pöö... hömmm... ömmm..."
Hieno mies :)

Urheasti kuuteen asti töissä, kyllä nyt laitetaan jauhot suuhun ilkkujoille.

Kallista toi yksityisellä hammaslääkärillä käyminen, ei maksanut kuin 600 e yksi käynti. :wtf:

Back
Ylös Bottom