Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mave-video löytyy treenivideoista. Runkkausvideota en voi laittaa, sillä en voi ottaa vastuuta niin monen ihmisen sielunelämän järkyttämisestä.

Mutta ilmeisesti kyseistä videomateriaalia on tänään otettu.

Taivuin kohtalooni, enkä menny pitsalle, mikä osoittautui paskaks vaihtoehdoks. Broilerikastikkeessa maistu jokin makea mauste, mikä teki kokonaisuudesta pahaa. Raejuusto ja delffiini oli hyvää, lisäksi vähän huijasin itteeni ottamalla yön yli levänneen possumunkin ja kahvin jälkkäriks.

Mukava ajatella että tässä maailmassa siis on video jossa eventa touhuilee itseksensä. Lausemuoto paljasti sen.

Lohi oli hyvää. Kiissulin jätin syömättä, itsekuria katsokaas löytyy. Emmehän ole eläimiä.

- - - Updated - - -

Veikkaanpa että se on vieläpä VHS-kasetilla.

Mukava ajatella että tässä maailmassa siis on video jossa eventa touhuilee itseksensä. Lausemuoto paljasti sen.

Lohi oli hyvää. Kiissulin jätin syömättä, itsekuria katsokaas löytyy. Emmehän ole eläimiä.

Ja mave-videossa esitellyn ilmeen perusteella niitä on useampia! Vähän pilkahti silmäkulmasta semmonen viekoitteleva välähdys noston loppuvaiheilla.

Ja pitikö heti ruveta leijumaan itsekurin kanssa ku sain viimesen palan munkista nielastua. "Kolmeszataa kiloo läszkiä lähtee nyt!", kuulu vielä radiosta kuin alleviivauksena. Vittu. Onneks mä olen miesten mies.

- - - Updated - - -

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja mave-videossa esitellyn ilmeen perusteella niitä on useampia! Vähän pilkahti silmäkulmasta semmonen viekoitteleva välähdys noston loppuvaiheilla.

Juu niinpäs olikin. Minä katsoin myös pysäytyskuvaa kohdasta 00:02.

Mutta nyt jätkät tupet heilumaan, ei meille tsättäilystä makseta! Tää jätkä painaa niska limassa.. mutta ei valiteta!

- - - Updated - - -

Mä teen illalla Eventalle kostoksi pikkutuhman latinohenkisen videon itsestäni mutta en laita sitä nettiin.

Minä katsoin myös pysäytyskuvaa kohdasta 00:02.

Minä myös minä myös. Se oli eräs huippukohdista! 00:02 nevöfoget.

Pitäsköhän sitä muka yrittää jotain loppupäivän. En jaksa, huomisesta alkaen saa kuitenkin taas painaa niin perusteellisesti.

- - - Updated - - -

Mä teen illalla Eventalle kostoksi pikkutuhman latinohenkisen videon itsestäni mutta en laita sitä nettiin.

Miehekkäällä latinotavalla haen itselleni nyt kahvia.

eventa.webp

Joo se oli ihan komia poika siellä taustalla.

Mitenköhän sattuikin että mun runkkausilme ja maastavetoilme muistuttaa niin paljon toisiaan.

Nyt tarvii kahvia että kerkiää hiki kuivaa. Mutta ei tässä mitään numeroa tehdä tästä saatananmoisesta raatamisesta. Kaikki kuntoon! Mulla ei seiso enää kun tää työtahti on niin julma ja ihmisyys on kadonnut. Töitä, töitä, töitä.

- - - Updated - - -

Hemmetti kun olis joku suolapala eväänä mutta ei, ei perkele ei oo. Pitää yrittää päästä sinne irtakkin rantojen miesten yömajaan, jos se vaikka pakkais leivät voipaperiin ja paksulti voita ja porsaanlihaa väliin. Ja maitopullo toki.

Mulla on seinällä neukkulan tapaan juliste työn sankari toveri Johnysta.

Se on tosin puoliksi eventan sjmv-julisteen alla.

Innoitusta tuovat molemmat.

Työnnä toinen peukalo perseeseen ja toinen suuhun, sit hetken päästä vaihdat niiden paikkaa, niin pysyy maku elämässä! Tai kun nainen olet niin keksit sille toiselle peukalolle paremmankin paikan.

Mä kokeilen tuota sit kotona, sen verran häveliäs oon etten mä nyt julkisella paikalla kehtaa.

Back
Ylös Bottom