Niin määki katon, böhöhöhöhö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haiseeko oudolta?
Sitäkin, ja tavarat oli siirtyny itestään toiseen paikkaan. Ehkä se oli se talonmiehen akka. Tai talonmies. Tai molemmat. Tai se huoltomies joka yllätti mut kerran kun olin suihkussa.
Teillä on, hyvä neiti, alkava dementia. Seuraavaksi tulet huomaamaan kuinka asunnostasi katoaa ruokaa.
- - - Updated - - -
Tuo on kuitenkin ehkä vähemmän kiusallista kuin se että joku laskisi kaasua asuntoosi.
Kyllä irtakinki asuntoon on joku voinu kaasua laskea.
Tuo on kuitenkin ehkä vähemmän kiusallista kuin se että joku laskisi kaasua asuntoosi.
Hihihi
Piereskelevä nainen.
Se on mukavaa kun laskee autoon niin äkäisen kaasuannoksen että vesi valuu silmistä ja yskittää ja oikein vituttaa se löyhkä.
Soitin isännöitsijälle neljä tuntia sitten. Ei tavoitettu, jätin soittopyynnön. Mun nenä on umpijäässä, varpaat muistuttaa jääkalikoita enkä minä löydä talosta enempää vilttejä ja peittoja!!!! Kirjoita tässä saatana mitään analyyseja. Perkele!
Käyt Lekasta telttakamiinan Ruotsalainen telttakamiina, uusi - Varusteleka.fi, kytket savupiipun liesituulettimeen ja eikun halkoa pesään.
Problem solved.
Minkähän takia me muuten ollaan retinapoikamiehiä?