Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitäkin, ja tavarat oli siirtyny itestään toiseen paikkaan. Ehkä se oli se talonmiehen akka. Tai talonmies. Tai molemmat. Tai se huoltomies joka yllätti mut kerran kun olin suihkussa.

Teillä on, hyvä neiti, alkava dementia. Seuraavaksi tulet huomaamaan kuinka asunnostasi katoaa ruokaa.

- - - Updated - - -

Tuo on kuitenkin ehkä vähemmän kiusallista kuin se että joku laskisi kaasua asuntoosi.

Kyllä irtakinki asuntoon on joku voinu kaasua laskea.

Minä pidän ainaki omassa asunnossani huolen siitä että se kaasun laskija olen MINÄ.

Teillä on, hyvä neiti, alkava dementia. Seuraavaksi tulet huomaamaan kuinka asunnostasi katoaa ruokaa.

- - - Updated - - -

Tuo on kuitenkin ehkä vähemmän kiusallista kuin se että joku laskisi kaasua asuntoosi.

Alkava dementia tai psykoosin oireita. Jännityksellä odotan kumpaako se on!

Kyllä irtakinki asuntoon on joku voinu kaasua laskea.

No ainakin minä itse.

Tai krokotiilikäärmeitä, niinkun yhdellä asiakkaalla kuulemma oli.

^ Mun mielestä just siistiä, varsinkin jos on kyytiläinen mukana.

Edittiä edittiä. Jos sitä varastais työnantajalta ja lähtis mammaa hakeen vähän etuajassa.

Viimeksi muokattu:
Se on mukavaa kun laskee autoon niin äkäisen kaasuannoksen että vesi valuu silmistä ja yskittää ja oikein vituttaa se löyhkä.

Tai se ku pieraisee juuri enne ku sammuttaa auton niin se pinttynytpierunhaju on sielä vielä ku lähtee seuraavan kerran ajamaan.

Nämä on näitä retinapoikamiehen elämän pieniä suuria ilonaiheita.

Komppaan kyllä täysin. Minkähän takia me muuten ollaan retinapoikamiehiä?

- - - Updated - - -

Tuleekin mieleen vielä eräs kerta kun pieraisin armeijassa lakkiini ja painoin sen leikkisästi aseveljen naamalle. Kyllä meitä nauratti!

Soitin isännöitsijälle neljä tuntia sitten. Ei tavoitettu, jätin soittopyynnön. Mun nenä on umpijäässä, varpaat muistuttaa jääkalikoita enkä minä löydä talosta enempää vilttejä ja peittoja!!!! Kirjoita tässä saatana mitään analyyseja. Perkele!

Käyt Lekasta telttakamiinan Ruotsalainen telttakamiina, uusi - Varusteleka.fi, kytket savupiipun liesituulettimeen ja eikun halkoa pesään.
Problem solved.

Mä jouduin kerran tekemisiin ruotsalaisen puolijoukkueteltan kanssa. Se oli ruumisarkun kokoisessa laatikossa. Vaikka se pakkaus oli ihan hervottoman kokonen niin ei sitä voinut pikkupakkasessa (jurrissa) saada takasin sinne askiin, teltta oli kuin peltiä. Toivottavasti ruotsalaisilla sisseillä on vähän ketterämmät varusteet tai sitten ne joutuu hiipimään vihollisen selustassa esim kauhakuormaajalla.

olen irvaillut Ruotsin sotavoimille tänään jo kaksi kertaa

Back
Ylös Bottom