Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

*Tirsk* Näitä Hitler-versioita on tullut useampia nähtyä, mutta tämä kyä pisti hymyn huulille useammassa kohtaa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuinkas moni täällä kattelee näitä youtuben omia sankareita, Niilo22, viheraho yms.. Jumalauta, että voi olla hei jätkät kujalla. Varsinkin toi Niilo menee ihan omaan kastiinsa. Armoaisille, siinä on hyviä videoita, koska nuuska.

Kuinkas moni täällä kattelee näitä youtuben omia sankareita, Niilo22, viheraho yms.. Jumalauta, että voi olla hei jätkät kujalla. Varsinkin toi Niilo menee ihan omaan kastiinsa. Armoaisille, siinä on hyviä videoita, koska nuuska.

Pasin ruokavinkkejä tulee kateltua. Ei juuri muita.

Minä olen viimeaikoina melkeinpä pakotettuna tutustunut näihin henkilöihin. Pasin keittiö on jotain mitä ei voi sanoin kuvailla.

Mä toivosin että palattais viiskyt luvulle. Ei olis monella puhelinta eikä tarviis tuijotella jotakin ruutua kymmentä tuntia päivässä. Kalat olis isompia ja eikä niissä olevista raskasmetalleista tiedettäisi. Tupakointi olis hyvä keino laihduttaa ja jos ei olisi tarvetta niin pöllin voisi vetäistä muutenkin ilman että tarvis pelätä syöpää tai nolostella ankeaa tapaa. Eloveena tyttö nousisi uimasta ja aurinko paistaisi ja sauna lämpiäisi eikä pienhiukkasiin kuolisi kolmea tuhatta suomalaista vuodessa. Ja kaikenmaailman gojiherneet voisi heittää helvettiin tai tunkea sen homppelin perseeseen joka niitä kehuu.

Heh, huikeeta. Ookko vääntäny useestikkin samat setit?:D

En, mutta on hän minuun senverran vaikuttanu, että yhdellä kauppareissulla piti kuvata makaryllihylly.

makrylli.webp

Mä toivosin että palattais viiskyt luvulle. Ei olis monella puhelinta eikä tarviis tuijotella jotakin ruutua kymmentä tuntia päivässä. Kalat olis isompia ja eikä niissä olevista raskasmetalleista tiedettäisi. Tupakointi olis hyvä keino laihduttaa ja jos ei olisi tarvetta niin pöllin voisi vetäistä muutenkin ilman että tarvis pelätä syöpää tai nolostella ankeaa tapaa. Eloveena tyttö nousisi uimasta ja aurinko paistaisi ja sauna lämpiäisi eikä pienhiukkasiin kuolisi kolmea tuhatta suomalaista vuodessa. Ja kaikenmaailman gojiherneet voisi heittää helvettiin tai tunkea sen homppelin perseeseen joka niitä kehuu.

Minä kyllä kimppaan tätä. Elämä olisi paljon helpompaa. Minäkin olisin jo 16-vuotiaana löytänyt itselleni kunnon aviovaivan ja eleilisin onnellisena hellan ja nyrkin välissä kunnollisen miehen sekä viiden lapsemme kanssa.

Juuri näin! Ja antaisit miehellesi suukon ja pakkaisit eväät mukaan kun hän lähtisi töihin. Etkä häiritsisi häntä työpäivän jälkeen, onhan hän väsynyt.

- - - Updated - - -

Mun tekis mieli lähteä jo kotiin ja salille. Ei vaan pysty kun on pari päivää ollut pois niin on kaikenlaista paskoo tässä pöyvällä.

smiley_15.webp

Minä pyrin seuraamaan kaikkia netin hörhöjä. Youtube on tarjonnut ihmisille hienon mahdollisuuden nousta kylähullusta valtakunnalliseksi hulluksi, Viheraho hyvänä esimerkkinä. Seppo Lehdolla on myös hyvää settiä, vaikka vankilatuomion jälkeen linja onkin valitettavasti muuttunut hieman varovaisemmaksi ja salonkikelpoisemmaksi.

Ongelmana tuossa ei ole se, millä tuon tittelin saa, vaan se että miten siitä pääsee eroon jos valinta alkaa kaduttaa.

Ne, joissa on oikeaa ainesta, eivät kadu. Seppokin on ollut kylähulluna jo ~20 vuotta ja paahtaa edelleen.

tIUMwW7F53rThs1R6aN8.webp

(Epäilen tosin, että pakkiksella monikaan ei pidä tätä Sepon vaalimainosta hulluna tai hauskana, vaan aivan asiallisena, mutta liian lepsuna ja mamumyönteisenä).

Back
Ylös Bottom