Mä käyn lounaalla tai syömässä tai vaikka paskalla, so not, kunhan saa mahan täyteen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se olis seuraavaks tiedossa saunomista, ruokaa ja viinaa= duuniporukan saunailta :dance: huomenna on pää kipee :D
se olis seuraavaks tiedossa saunomista, ruokaa ja viinaa= duuniporukan saunailta :dance: huomenna on pää kipee :D
Ei enää, valitettavasti.
Kuinkas moni täällä kattelee näitä youtuben omia sankareita, Niilo22, viheraho yms.. Jumalauta, että voi olla hei jätkät kujalla. Varsinkin toi Niilo menee ihan omaan kastiinsa. Armoaisille, siinä on hyviä videoita, koska nuuska.
Kuinkas moni täällä kattelee näitä youtuben omia sankareita, Niilo22, viheraho yms.. Jumalauta, että voi olla hei jätkät kujalla. Varsinkin toi Niilo menee ihan omaan kastiinsa. Armoaisille, siinä on hyviä videoita, koska nuuska.
Pasin ruokavinkkejä tulee kateltua. Ei juuri muita.
Minä olen viimeaikoina melkeinpä pakotettuna tutustunut näihin henkilöihin. Pasin keittiö on jotain mitä ei voi sanoin kuvailla.
Mä toivosin että palattais viiskyt luvulle. Ei olis monella puhelinta eikä tarviis tuijotella jotakin ruutua kymmentä tuntia päivässä. Kalat olis isompia ja eikä niissä olevista raskasmetalleista tiedettäisi. Tupakointi olis hyvä keino laihduttaa ja jos ei olisi tarvetta niin pöllin voisi vetäistä muutenkin ilman että tarvis pelätä syöpää tai nolostella ankeaa tapaa. Eloveena tyttö nousisi uimasta ja aurinko paistaisi ja sauna lämpiäisi eikä pienhiukkasiin kuolisi kolmea tuhatta suomalaista vuodessa. Ja kaikenmaailman gojiherneet voisi heittää helvettiin tai tunkea sen homppelin perseeseen joka niitä kehuu.
En, mutta on hän minuun senverran vaikuttanu, että yhdellä kauppareissulla piti kuvata makaryllihylly.
katso liitettä 110666

Ongelmana tuossa ei ole se, millä tuon tittelin saa, vaan se että miten siitä pääsee eroon jos valinta alkaa kaduttaa.