Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naapurin iäkäs rouva alkanut pudottelemaan lääkkeitä minun postiluukusta. What?

SYÖ NE!! :) kuulostaa että homma infernaalisessa nousussa! Sulla ilmeisesti ns voimakausi menossa ja voimmailun oheistuotteet aiheuttaa sen verran naamaan punoitusta ja otteisiin sekä askeleisiin määrätietoisuutta että rouva tiputtelee sulle pameja oman sekä tyttärensä turvallisuutta takaamaan..

Se ois salitime.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tosielämässä tuo menee vaan niin että ensimmäisessä lauseessa iskee joku kouristus ja ääni nousee falsettiin ja yskäkohtaus päälle.

Neiti kysyisi että "mitä!?".

Johon vastauksena, "ei mitään, köh köh"

Et sä sitte mikää yli-ihminen olekkan. Hyvä!

Jos on potenssilääkkeitä, niin tiedät mitä hän on vailla.

Jotain rauhoittavia ja verenpainelääkkeitä tais olla. Laitoin takasin. Kyseinen on rouva tehnyt isännöitsijälle valituksen, että täältä kuuluu muka melua. Vitut. Itse hakkaa seinää, huutaa asunnossaan ja vahtaa oven takana, kun lähen 6:30 töihin. Istuu oikein tuolilla ovensa takana ja oottaa kun poistun asunnosta. Oon yrittäny kysyä mikä on ongelma, mutta hänellä on puhevamma, niin ei ota selvää :curs:

Jotain rauhoittavia ja verenpainelääkkeitä tais olla. Laitoin takasin. Kyseinen on rouva tehnyt isännöitsijälle valituksen, että täältä kuuluu muka melua. Vitut. Itse hakkaa seinää, huutaa asunnossaan ja vahtaa oven takana, kun lähen 6:30 töihin. Istuu oikein tuolilla ovensa takana ja oottaa kun poistun asunnosta. Oon yrittäny kysyä mikä on ongelma, mutta hänellä on puhevamma, niin ei ota selvää :curs:

Kerrostaloasuminen:haart: Ai ettien että.

Ihmisyyden keskipisteessä eläminen on ajoittain kuilun partaalla rimpuilemista. Joka päivä saa etsiä itseään uusista tilanteista. Tavallinen ihminen joutuu tekemään jatkuvasti suuria valintoja, esim. ostaako nakkeja ja lenkkimakkaraa. Ne päätökset, joita teemme arjessamme, saattavat vaikuttaa kovin yksinkertaisilta, mutta niiden taustalla on usein hyvin monimutkainen ja -tahoinen ajatusprosessi. Mikäli emme toimi kuten toimimme, olemme astuneet sen rajan yli, jota pidetään kollektiivisesti hyväksyttävänä. Näin ajamme itsemme tilanteeseen, jossa joudumme jälleen miettimään asioiden syitä ja seurauksia. Tälläkin hetkellä miljoona ihmiset ympäri maailmaa kamppailevat nähdäkseen valon pimeydeltä. Harva onnistuu siinä, sillä painostava ilmapiiri jättää jälkensä meihin kaikkiin. Heinäsirkkaparven lailla muut koittavat mennä ylitsemme, ja tempaista meidät mukaansa. Mutta jos ihminen pystyy kehittämään tietoisuuttaan ja siten lisäämään henkistä pääomaansa, voi hän suhtautua tulevaisuuteen luottavaisemmin. Inflaatio saattaa jyllätä, mutta meidän ei tarvitse jyllätä sen mukana.

Pieni lapsi leikkii hiekkalaatikolla vailla huolia laskuista, vuokrasta ja työasioista. Mutta pystyykö lapsikaan välttämään niitä voimia, jotka pyrkivät tempaisemaan meidät mukaansa? Kaikkialla on houkutuksia, riettautta ja pahuutta, vaikka useat ummistavatkin silmänsä. Jotkut meistä ovat herkempiä aistimaan asioita, joita muut eivät huomaa. Nykyisessä näköalattomassa ilmapiirissä on hyvä, että tietyillä yksilöillä on kyky nähdä omaa pihaa pidemmälle. Valitettavasti se ei riitä. Meidän kaikkien tulisi tarkastella asioita uudelleen, ja pyrkiä korkeamman tietoisuuden alttarille. Kuten hyvin tiedetään, ei ihmiselle riitä pelkkä ruoka, vaan yhtä lailla on hänen sielunsa saatava ravintoa. Monet jättävät tämän asian huomiomatta, ja osittain sen takia yhteiskuntamme on sellaisessa jamassa kuin on. Ihmisten heikkous ei ole pelkkää fyysistä heikkoutta - itse asiassa henkinen heikkous on paljon huolestuttavampi ilmiö. Näennäisesti voidaan ajatella, että fyysinen vahvuus estää psyykkistä heikkoutta. Asia ei ole kuitenkaan näin yksinkertainen. Henkinen heikkous on ruton lailla leviävä basilli, joka syövyttää yhteiskuntaa sisältäpäin. Elämme kovia aikoja, joten toivoa sopii, ettei kyseinen basilli vie meitä kaikkia mukanaan.

Ympärillämme näemme saastaa, pahoinvointia ja mädännäisyyttä. Korruptiota on kaikkialla. Emme ole kyenneet ajamaan yhteiskunnan vihollisia nurkkaan, vaan huono elämä saa rehottaa kaikkialla. Mikä voisi pelastaa meidät? Kuten hyvin tiedämme, joudumme ottamaan vastuuta asioista, jotka eivät kuuluisi meille. Jokainen on joutunut kokemaan itse, kuinka hyökyaalto yrittää saada otteen meistä. Kenties juuri sinua, hyvä lukija, tarkkaillaan jatkuvasti. Voi olla, että tarkkailusta on siirrytty jo vakoiluun. On erittäin mahdollista, ettet ole se, joka luulet olevasi. Nykyajan ihminen! Tunnetko itsesi? Tiedätkö kuka olet ja mistä tulet? Onko kengännumerosi oikeasti se, minkä luulet sen olevan. Riittääkö retkikeittimessäsi kaasu? Ole tarkkana ja varaudu kaikkeen, sillä et voi luottaa kehenkään. Jos et valmistaudu, voit syyttää tulevaisuudessa vain itseäsi. Et voi ainakaan sanoa, ettei sinua olisi varoitettu. Juuri se, johon luotit eilen, saattaa ilmiantaa sinut tänään. Tunnustele itseäsi. Tutki itseäsi. Tee matka aivoihisi ja sieluusi. Harjoittele ruumista irtautumista. Näillä ohjeilla voit saavuttaa sen tietoisuuden tason, joka korreloi korkeamman viisauden kanssa.

Kun olet paikalla jossain, oletko silti läsnä? Oletko läsnä fyysisesti, mutta et psyykkisesti? Pystytkö tarttumaan ruoriin ja kääntämään tarpeen vaatiessa kurssin kohti pohjoista? Vai seilaatko aina samoilla aalloilla, toivoen löytäväsi onnen edestäsi? Nyt on toimittava! Aikaa ei ole hukattavaksi. Susihukka vaanii meitä. Se lähestyy ja tuijottaa meitä. Vähitellen se valmistautuu hyökkäämään. Silloin on löydettävä leijona itsestään, ja käytävä taiston tuoksinaan. Vain siten voimme säilyttää ihmisarvomme ja kehittyä seuraavalle tasolle. Jätä latteudet ja valheet taaksesi! Mene pedon luolaan ja tule sieltä voittajana. Se ei ole helppoa - mikään ei ole helppoa. Meidät on vain ohjelmoitu uskomaan "kyllä se siitä" -ajattelutapaa. Varo, ettet sorru siihen. Siltä tieltä ei nimittäin ole paluuta. Vaaran uhatessa helikopteri ei vie meitä turvaan. Siksi on pidettävä varansa aina ja kaikkialla. Se päivä tulee vielä, jolloin joku uskaltaa paljastaa kaiken teille. Siitä voitte olla varmoja.

Pannukakun päälle laitetaan usein hilloa ja kermavaahtoa. Mutta miksi? Onko kyseessä perinne vai opittu tapa? Se ei ole todennäköisesti kumpaakaan. Laitamme pannukakun päälle hilloa ja kermavaahtoa liiallisen ulkopuolisen paineen takia. Ole rohkea ja tee toisin: laita pannukakun päälle sinappia ja ketsuppia! Sinua pidetään todennäköisesti tyhmänä ja outona, mutta voit ainakin osoittaa olevasi rohkea ja vähän välittäväsi yleisistä käytännöistä. Pian huomaat sinapin ja ketsupin sopivan paljon paremmin pannukakun päälle kuin hillon ja kermavaahdon. Silloin olet päässyt eteenpäin. Olet silloin korkeammalla henkisellä tasolla, ja päässyt yhteyteen aivan erilaisten voimien kanssa. Kun muut nöyristelevät ja pelkäävät, sinä voit luottaa rohkeuteesi tilanteessa kuin tilanteessa. Jos sinulle sanotaan, ettet voi oppia lentämään, näytä epäilijöillesi ja opettele lentämään! Tuskin ne herrat, jotka nauravat sinulle lentämistä opetellessasi, nauravat enää silloin, kun lennät omin voimin Mannerheimintien yläpuolella. Ukulelen soittamisen päivittäinen harjoittelu parantaa myös mahdollisuuksiasi selviytyä hektisestä arjesta.

En usko että sinappi ja ketsuppi maistuisivat pannukakun päällä paremmalta kuin hillo ja kermavaahto. Minulla on ilmiömäinen kyky poimia tekstistä se oleellinen.

Pannukakun päälle laitetaan usein hilloa ja kermavaahtoa. Mutta miksi? Onko kyseessä perinne vai opittu tapa? Se ei ole todennäköisesti kumpaakaan. Laitamme pannukakun päälle hilloa ja kermavaahtoa liiallisen ulkopuolisen paineen takia. Ole rohkea ja tee toisin: laita pannukakun päälle sinappia ja ketsuppia!

Laitoin tiistaina edellä mainitussa lounasravintolassa pannukakun päälle hernaria lusikallisen. Näytti ja maistui herKULLIselta! Mutta uurastus meni hukkaan kun kukaan ei nähny.

Minä taas pieraisin eilen käydessäni juoksemassa hautuumaan portaita ylös.

- - - Updated - - -

Siitäkään ei ollut yhtikäs mitään hyötyä.

- - - Updated - - -

Laitoin tiistaina edellä mainitussa lounasravintolassa pannukakun päälle hernaria lusikallisen. Näytti ja maistui herKULLIselta! Mutta uurastus meni hukkaan kun kukaan ei nähny.

Missä iässä muuten opit käyttämään sanaa "lounas" ilman että se tuntui oudolta? Minulla meni noin kolmekymmentä vuotta, sitä ennen kävin vain syömässä.

Minä taas pieraisin ensitöikseni aamulla ku pääsin työhuoneeseeni. Täälä oli joku kumma haju. Siitä siis oli hyötyä, kumma haju peittyi tutuilla aromeilla.

Missä iässä muuten opit käyttämään sanaa "lounas" ilman että se tuntui oudolta? Minulla meni noin kolmekymmentä vuotta, sitä ennen kävin vain syömässä.

No lähes saman verran. Syksystä asti ollu tässä konttorirottana, ja se on tarttunu nyt suuhun. Hyi vittu. Kotonakin tästä aiheesta välillä vittuillaan, mutta rankaisen toki asiaankuuluvalla tavalla.

Mä käyn edelleen syömässä. Luultavasti käyn lopunikää. Lounas on aivan liian kaupunkilaista maalaistollolle. Se on päiväruoka täälä meilläpäin.

Back
Ylös Bottom