Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Bloomberg: Microsoft saamassa yllätysjohtajan ulkoa | Kauppalehti.fi

Tuolta pisti silmään että mitä vattua mahtaa toimittajan päässä pyöriä kun sanoo Elopia melkein suomalaiseksi?
Oikeastaan koko lause: "Kärjistäen voi siis sanoa, että ruotsalaiset ovat mahdollisesti viemässä tässäkin asiassa potin lähes suomalaisen ehdokkaan nenän edestä." Vissiin hieman patoutumia myös ruotsalaisiakin vastaan? :D

Ihme dorka toimittaja IMO.

Ei helvetti :lol2: Lähes suomalainen, eihän Elop muistaakseni asunut päivääkään Suomessa pestistään huolimatta.

Joka tapauksessa hyvä jos ei Eloppia tuohon nosteta, kun minä en ole oikein vakuuttunut hänen johtotaidoistaan.

Mä ihmettelen aina miten metsän elukat pärjää kesät talvet samoissa kamppeissa? Onko aina kylmä tai kuuma? Vituttaako niitä jatkuvasti?

huomenta päivänsäteet:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei helvetti :lol2: Lähes suomalainen, eihän Elop muistaakseni asunut päivääkään Suomessa pestistään huolimatta.

Joka tapauksessa hyvä jos ei Eloppia tuohon nosteta, kun minä en ole oikein vakuuttunut hänen johtotaidoistaan.

Jos Eloppi tekis kaksoisagenttina niin kovan vedon, että järkkäis Microsoftin Nokialle halvalla!

Onhan noita muitakin nimekkäitä suomalaisia, mm Geena Davis ja Pamela Andersson

Geenalla on sentää ollu suomalainen mies. Ja Pamelalla on joku isoisoisoisoisoäiti suomesta..

Joo, en minä pidä heitäkään suomalaisina kuitenkaan :)

Mä ihmettelen aina miten metsän elukat pärjää kesät talvet samoissa kamppeissa? Onko aina kylmä tai kuuma? Vituttaako niitä jatkuvasti?

Kysäise asiaa joltain juopolta. He ovat myös havaintojen mukaan aina samoissa kamppeissa.

Jälkimmäisestä lauseesta täysin samaa mieltä. Vaikka olisi kuinka suomalainen tahansa. :D

Tai eventan kammioon

Ilmoitat sitten vaan ajoissa niin kerkeän siivota aiempien miesten luurangot, eikun siis tavarat, pois. Aamiainenkin on huippuluokkaa, vettä ja näkkäriä.

Tilanne on nyt tämä: Minä just äsken käytin viimeisen nuuskakiekon viimeisen pussin. Se o loppu ny! Perhana, voin vaan kuvitella mitä tuskaa nää pari kolme seuraavaa viikkoo tulee olemaan.

Ehkä söit oikeesti vain similläs retinaa. Mielikuvituksen tuotetta oli tuo miehkäs jauheliha aamiainen, lue: lihapiirakka, kahdella nakilla ja munalla.

Näin se taisi olla, tällä voi lukea päivän lehden ihan ilmaiseksi! En tiedä onko tässä joku koira haudattuna.. No kuitenkin, mun miehekäs aamiainen ei sitten tainnutkaan olla niin miehekäs.

tirautin kyyneleen ton videon vuoks. möhköduke<3

Kyllähän tuo sydäntä riipaisi kun ajattelee miltä Iso-D näyttää tuon jälkeen. Herkästi se keula vaan nousee...

Ja puhelinlaskukin putosi puoleen nykyisestä yhdellä soitolla, on se jännä.

Back
Ylös Bottom