Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse olen käyttäny unta, runsaasti. Ei väsytä.

- - - Updated - - -

Ducati&nainen_of_the_day.jpg

Hyvä paketti ja perjantain hyväntuulisuuskerroin antaa pisteiksi 9/10

Mahtaako neidin naamataulu miellyttää photoshopvelho kontsaalesin hienostunutta makua?

- - - Updated - - -

pistetääs vielä bisnes-Vesan ja mopotytön lisäksi aamun retina:

1-Macbook-Pro-Retina.webp

- - - Updated - - -

Kuskin ilmeestä säälipiste 1/10

Onkohan tää kuva ihan laillinen? Millä on kypärä saatu pois kuvauksen jälkeen? Veikkaan rajua alipaineistusta.

juti.webp

- - - Updated - - -

ny rillataan

Ostaisin ton mopon jos tuo tyttö tulee lisävarusteena tai kylkiäisenä. Siihen ei pitäis olla kotonakaan valittamista. :)

Tänään tulee S-bonukset tilille, laitetaan elämä risaiseksi. Ilmaista viina kaikille niin kauan kuin riittää. Kannattaa tosin pitää kiirettä...

Mä en oo oikein lussakorttimiehiä, tulee jotenkin impotentti olo kun kaivaa jotain etukuponkia lompuukista. Mieluummin sitä maksaa vähän enemmän.

- - - Updated - - -

Yritin kerran liikkua Tampereen yössä linjuriautolla, epäonnistuin surkeasti kun kuljettajalle ei kelvannut MasterCard.

Ensimmäinen työviikko takana ja haluan takaisin lomalle. :D Väsymykseen taas tuntuu auttavan kun nukkuu vähemmän. Viime yöstä kun nipisti pari tuntia pois edellisiin verrattuna niin heti on pirteämpi olo!

Ei toimi. Nimimerkillä, kokeiltu on. Lomapäiviä ois vielä aika monta varastossa. Ehkä käytänkin työpäivän hyödyllisesti ja alan selaamaan potentiaalisia lomakohteita!

Itse olen käyttäny unta, runsaasti. Ei väsytä.

Vois kokeilla.

Oli muute eile joku kinukki varmaa ajellu majavansa salin suihkussa ku sen verta epämääränen karvakasa siellä lattialla oli :D

Astoitko päälle?

- - - Updated - - -

Eihän Vesasta oo kohta enää muuta ku silmäpussit jäljellä. Voivoivoi.

Mummielestä myös silmäpussit ovat pienenemään päin. Vesalle jää laihduttamisen jälkeen vain omaisuus. Mä oon muuten satavarma, että myös Vesa on retinamiehiä.

Vesa on niiin retinamiehiä. Vesa ymmärtää että hyvän kanssa pärjää aina.

seuraavassa videossa eventa syö lounasta:

Vaatimaton kahden kilon pihvi kolmeen minuuttiin, olikohan kakka kovana tuon jälkeen?

- - - Updated - - -

Eihän kinukit ajele majavaa? vai oliks se japsit..?

Katselin JaPanin kauniita naisia

Olette ilmeisesti kulttuuri-ihmisiä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiihoittuukohan kinkkimiehet ollenkaa majavattomasta naisesta?

Emt. Mut on tasan yks kinkkimies nähny vahingossa alasti ja pelästy nii perkeleesti, että törmäs seinää :D

Hahaha :lol2:

:vau:

Mä muuten tein muutamie viikkoja sitten havainnon paikallisessa kiinalaisessa ravintolassa, että henkilökunta söi haarukalla ja veittellä! Eivät käyttäny tikkuja. Vai puikkoja, kumpia ne on.

Mä tein tutkimusta, päädyin siihen että Vesa Keskisellä on planeetan komeimmat silmäpussit (nyt puhutaan Vesasta ennen isyyttä ja Janea). Hyvänä kakkosena tulee Jari Porttila. Jari Sarasvuon vaimo Virpi saa kunniamaininnan. Googletin myös ulkomaisia silmäpusseja mutta ei oikein löytynyt verrokkia. Aineistoa otetaan vielä vastaan jos vaan löytyy hyviä vinkkejä komeista pussukoista.

- - - Updated - - -

Kiihoittuukohan kinkkimiehet ollenkaa majavattomasta naisesta?

Ei. Posliini ei kinkkimiestä kiinnosta, suhtautuu siihen kuin ylen asiaohjelmaan (hd:na retinasta).

- - - Updated - - -

Googlasin sanalla "majava", tämä oli ensimmäisten joukossa. En oikein tykkää.

images

Back
Ylös Bottom